Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza zajištění a vymáhání pohledávek ve společnosti RS ELEKTRO, s. r. o.
Sladká, Lenka ; Němcová, Hana (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zajištění a vymáhání pohledávek. Teoretická část je zaměřena na vznik, zajištění, promlčení a vymáhání pohledávek. Dále je zde nastíněno účtování o pohledávkách a vliv pohledávek na daňovou povinnost a ekonomiku podnikatele. Analytická část obsahuje rozbor ekonomické situace a současného stavu pohledávek u společnosti RS ELEKTRO, s. r. o. Závěrečná část práce obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení systému zajištění pohledávek při jejich vzniku a také na zefektivnění jejich vymáhání po splatnosti.
Zdanění studentů
Němcová, Hana ; Hromek, Zdeněk (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zdanění příjmů. První část obsahuje daňovou teorii, kde jsou vysvětleny základní informace ke zdaňování příjmů a formy přivýdělku pro studenty. V druhé části najdeme obecné informace k dani z příjmů fyzických osob, předmět daně z příjmů a výpočet daňové zálohy z měsíční mzdy. Třetí část je zaměřena na systém sociálního a zdravotního pojištění. V poslední čtvrté části jsou uvedeny praktické příklady na výpočet daňové povinnosti. Cílem práce je nalezení optimálního zdanění příjmů studentů.
Analýza demografického vývoje v základních školách v Kuřimi
Trtílek, Ivo ; Němcová, Hana (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu demografického vývoje počtu dětí ve městě Kuřim. V bakalářské práci jsou použity statistické metody časových řad a re-gresní analýzy. Analyzuje počet dětí navštěvujících školská zařízení v závislosti na počtu narozených dětí. Předpovídá, jaký bude potřebný počet otevřených tříd v roce 2011 a 2012.
Daňová optimalizace při změně právní formy podnikání z fyzické osoby na společnost s ručením omezeným
Němcová, Hana ; Hromek, Zdeněk (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou změny právní formy podnikání z fyzické osoby na právnickou, konkrétně na společnost s ručením omezeným. Práce je zaměřená na způsob zdanění fyzických a právnických osob, na jednotlivé možnosti přechodu mezi těmito právními formami a zhodnocení záporů a kladů jednotlivých forem podnikání. Cílem práce je sdělit podnikateli výhody a nevýhody zdanění jednotlivých forem podnikání, navrhnout podnikateli změnu právní formy a seznámit ho s jednotlivými kroky, které jsou potřeba při změně právní formy udělat.
Založení firmy působící v oblasti ekologických zdrojů el. energie
Dostál, Jaroslav ; Němcová, Hana (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití obnovitelných zdrojů při výrobě elektrické energie. Zjišťuje podmínky dalšího vývoje tohoto oboru a vnější faktory působící na podnikání. Z ekonomického pohledu hodnotí malé vodní, větrné a fotovoltaické elektrárny. Podrobně v podnikatelském plánu rozpracovává provozování malých vodních elektráren, které je nakonec podrobeno finanční analýze a je rozhodnuto, zda takové podnikání má smysl
Variabilita znaků lineárního popisu norických koní
NĚMCOVÁ, Hana
Norický kůň je původem z Alpských oblastí rozkládajících se na území dneš-ního Rakouska. Odtud byl rozšířen až do Českých zemí díky obchodním cestám a dovozu soli. Tato práce se zabývala variabilitou lineárního hodnocení norických koní s důrazem na posledních 15 let. V tomto období bylo u nás ohodnoceno a zapsáno do plemenných knih celkem 707 norických koní patřících do 25 uznaných linií a 4 linií importovaných hřebců. U všech 22 znaků lineárního popisu byla zjištěna četnost jednotlivých bodo-vých hodnot, která odpovídala normálnímu rozdělení. Nejvíce byly zastoupeny hod-noty kolem středu bodové stupnice. Největší variabilitu známek má znak typ, kde je rozpětí známek 3-9. Mezi jednotlivými 5 letými obdobími byly zjištěny rozdíly v desetinách hodnoty průměrné známky od celkového průměru. Nejvyrovnanější hodnocení za jednotlivá období lze najít u znaku zadní spěnka, kde je průměrná známka v letech 2005-2009 nižší o 0, 01 než průměr a u znaku nasazení krku za ob-dobí 2010-2014 o 0, 02 vyšší. Nejmenší vyrovnanost hodnocení lze pozorovat u dél-ky zádě, za období 2000-2004 je průměrná známka vyšší o 0,89 a v následujícím období o 0, 94 nižší než průměr. Dále u linií s více než 40 jedinci, jsou průměrné známky za jednotlivé znaky téměř vyrovnané, nejvíce se od ostatních odlišuje, v 6 znacích, pouze linie Maltum, ve znaku délka kohoutku je průměrná známka o 0,28 vyšší než průměr. U linií s méně než 40 ale více jak s 20 jedinci jsou rozdíly mezi liniemi výraznější kvůli malému počtu hodnocených jedinců, nejvýraznější rozdíly lze pozorovat u linie 2934 Hubert Nero IX, která má nejvíce zástupců. Nejvyšší průměrné známky 6,65 dosáhla linie 1542 Nero Diamant VI což je o 1, 02 vyšší než průměr.
Motivace sester pro výkon povolání v hospici
NĚMCOVÁ, Hana
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá hospicovým hnutím jak ve světě, tak v České republice. V jednotlivých kapitolách je popisována historie hospiců, paliativní péče a současný stav hospicové péče. Dalšími tématy práce jsou umírání, pracovní personál v hospici, role sestry v paliativní péči a motivace, včetně motivace sester. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum metodou dotazování a technikou polostrukturovaných hloubkových rozhovorů se sestrami v Hospici sv. Lazara v Plzni.
Integrace žáků s tělesným postižením v rámci primárního vzdělávání na prvním stupni ZŠ v okresech České Budějovice a Prachatice
NĚMCOVÁ, Hana
Téma bakalářské práce se týká integrace žáků s tělesným postižením na prvním stupni základních škol v okresech České Budějovice a Prachatice. Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením základních pojmů týkajících se integrace, legislativou upravující integrované vzdělávání a v neposlední řadě faktory a prostředky, které ovlivňují úspěšnost integračního procesu. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce bylo zjistit připravenost základních škol z výzkumného vzorku na integraci žáků s tělesným postižením. Součástí cíle bylo zjistit, jaké jsou postoje pedagogických pracovníků ohledně integrace. Pro naplnění cíle jsem si stanovila tři výzkumné otázky. První výzkumná otázka se týkala toho, jak jsou školy připraveny na integraci žáků s tělesným postižením, respektive zda jsou na školách odstraněny architektonické bariéry a zbudovány bezbariérové přístupy. Druhá výzkumná otázka se týkala zkušeností základních škol s integrací žáků s tělesným postižením. Třetí výzkumná otázka se týkala názoru pedagogických pracovníků na inkluzi.V bakalářské práci byla použita strategie kvalitativního výzkumu. Celkem bylo osloveno 22 základních škol, s výzkumem souhlasilo 8 škol. Výzkum byl realizován formou strukturovaného rozhovoru s řediteli škol, popřípadě jejich zástupci, třídními učiteli nebo výchovnými poradci. Záleželo na tom, na koho jsem byla po oslovení vedení příslušné školy odkázána. Na školách, kde žáka s tělesným postižením neintegrují, byla zjišťována informovanost pedagogických pracovníků ohledně integračního procesu. Na školách, kde v současné době integrují žáky s tělesným postižením, byly zjišťovány zkušenosti škol s integrací.Uskutečněný výzkum ukázal, že z celkového počtu 8 dotazovaných základních škol, má zkušenost s integrací žáků se zdravotním postižením 7 škol. Z těchto 7 škol mají 3 školy zkušenost s integrací žáků s tělesným postižením, z toho 2 školy integrují žáky na prvním stupni. Žádná ze škol, na které se v současné době nevzdělává žák s tělesným postižením, není připravena na integraci žáka s tímto druhem postižení. Na školách nejsou odstraněny architektonické bariéry. Co se týče informovanosti ohledně procesu integrace žáků s tělesným postižením, uskutečněný výzkum ukázal, že informovanost pedagogických pracovníků ohledně této problematiky není dostatečná. Školy, které již mají zkušenost s integrací žáků s tělesným postižením na prvním stupni, hodnotí finanční zajištění integrace jako nedostatečné. Obě školy využívají možnost spolupráce se speciálně pedagogickým centrem a podmínky vzdělávání pro tyto žáky byly upraveny. Obě školy využívají při integraci podpůrná opatření. Žáci se vzdělávají podle individuálních vzdělávacích plánů, školy pro ně zajistily funkci asistenta pedagoga, pořídily didaktické a kompenzační pomůcky. Na jedné z těchto dvou škol se dokonce vzdělávají 3 děti s tělesným postižením na prvním stupni. Myšlenku inkluze ve většině případů pedagogičtí pracovníci neodmítají. Někteří si však uvědomují limity integračního procesu a proto zastávají názor, že koncepce současného školského systému je vyhovující. V České republice je školská integrace legislativně podporována. Snahy o začleňování žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami do běžného vzdělávacího proudu se objevují více než deset let. I přesto se však školy v běžném životě při uskutečňování integračního procesu stále potýkají s nedostatkem financí a praktickými obtížemi.
Jazyková analýza barokního náboženského textu
NĚMCOVÁ, Hana
Tématem práce je analýza jazyka náboženského textu z poloviny 18. století. Diplomantka se soustředí na sledování mluvenostních rysů v jazyce Klugarova Katechismu (1746). Analýzu provede na textovém úseku v rozsahu 100-150 stran. Porovná jazykovou úroveň části dialogické, postavené na formě otázka - odpověď, a části monologické, obsahující tzv. exempla. Cílem práce je zjistit stav českého jazyka a posoudit míru pronikání mluveného jazyka do náboženské literatury nižšího stylu na základě excerpovaných a poté graficky upravených údajů.
Zhodnocení rozvoje cestovního ruchu v turistických oblastech Zlínského kraje
Němcová, Hana ; Kouřilová, Jana (vedoucí práce) ; Krejčová, Nikola (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení turistických oblastí Zlínského kraje a porovnání úrovně rozvoje cestovního ruchu v těchto oblastech. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch a jeho vazbu na regionální rozvoj. Dále zde je stručně popsáno postavení cestovního ruchu v České republice. Praktická část se zabývá cestovním ruchem ve Zlínském kraji, analyzuje cestovní ruch na základě dostupných statistických dat ČSÚ a dalších informací a podkladů Zlínského kraje. Na základě relevantních údajů je zhodnocen potenciál a úroveň rozvoje cestovního ruchu v jednotlivých turistických oblastech Zlínského kraje. Pro toto zhodnocení jsou využity metody analýzy statistických dat, deskripce, syntéza získaných poznatků. Na základě autorkou formulovaných silných a slabých stránek jednotlivých turistických oblastí jsou koncipována doporučení pro další rozvoj cestovního ruchu. V práci jsou použita data a informace publikovaná ČSÚ, KÚ, CCR Východní Morava, ČCCR - Czechtourism.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
21 NĚMCOVÁ, Hana
1 Němcová, Halka
5 Němcová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.