Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zkvalitnění (inovace) marketingového plánu prodejce nábytku
Němcová, Dita
Tato diplomová práce se zabývá tématem zkvalitnění marketingového plánu brněnského podniku Marouk, s. r. o. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, které jsou v marketingu používány. Dále je v diplomové práci popsána historie a současné trendy v oblasti marketingu, marketingové plánování, kroky při tvorbě marketingového plánu a jednotlivé složky marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na popis aktuální situace vybraného prodejce nábytku a stávajícího marketingového plánu, včetně popisu a zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu. Získané informace a poznatky jsou následně využity v inovovaném marketingovém plánu. Použity jsou především nástroje online propagace. Cílem diplomové práce je zkvalitnění marketingového plánu. Dílčím cílem je provedení komplexní analýzy podniku a vhodné stanovení marketingových cílů.
Bydlení třetího věku
Němcová, Dita
Tato bakalářská práce se zabývá tématem bydlení třetího věku. Analyzována je současná úroveň bydlení seniorů, specifické požadavky cílové skupiny i vliv okolí na bydlení. Dále jsou zde popsány bezpečnostní, ergonomické i zdravotní požadavky na nábytkové prvky pro seniory. Práce se rovněž věnuje průzkumu trhu nábytku a kompenzačních pomůcek sloužících pro zkvalitnění bydlení třetího věku a průzkumu bydlení seniorů ve vlastních bytech, jehož součástí je hodnocení bydlení samotnými seniory. Získané poznatky jsou využity ve vlastním návrhu řešení bydlení pro dvě osoby ve stávajícím bytě. Půdorys bytu je vytvořen v programu TurboCAD 18, vizualizace finálního řešení jsou vyhotoveny pomocí programu 3ds Max Design.

Viz též: podobná jména autorů
2 NĚMCOVÁ, Daniela
2 Němcová, D.
2 Němcová, Dagmar
2 Němcová, Daniela
2 Němcová, Darina
5 Němcová, Denisa
1 Němcová, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.