Žádný přesný výsledek pro Mucha, Miroslav nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Mucha Miroslav ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online
Batrlová, Marie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Mucha, Ivan (oponent)
Diplomová práce s názvem Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online si vypůjčuje koncept Pierra Lévyho kolektivní inteligence a snaží se jej ověřit v praxi, a to v aplikovatelnosti, hledáním analogií, na příklad sociálního aktivismu 21. století na internetu a za použití chytrého telefonu jako nástroje přístupu do kyberprostoru. Práce se opírá o mediální teorie soustřeďující se zejména na nový druh inteligence komunity a na vliv nových komunikačních technologií na člověka, dále se věnuje pracím na téma novodobého aktivismu, ve kterém vidím stejně jako v kolektivní inteligenci potenciál přímé demokracie. Na konec jsou uvedeny příklady sociálního aktivismu online a předchůdců přímé demokracie. Důležitým problémem kolektivní inteligence v praxi se stala pravidla chování jedinců a Lévyho vidina kolektivní inteligence jako vrcholu humanity.
Cyberpropaganda and its Communication Models
Gladiš, Michal ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Mucha, Ivan (oponent)
Kybernetická propaganda a jej komunikačné modely V tejto diplomovej práci sú analýzované komunikačné modely reprezentujúce fungovanie komunikácie v sieti spoločenských interakcií. Porozumenie komunikácie nových médií môže prispieť k pochopeniu procesov odohrávajúcich sa v prostredí súčasného kyberpriestoru. Cieľom tejto diplomovej práce je dešifrovať formy propagandy, ktoré v ňom pôsobia. Táto práca tak môže prispieť k porozumeniu niekoľkých foriem súčasného spoločenského diania, ako sú vzťahy s verejnosťou, ovplyvňovanie verejnej mienky či politický boj, ktoré sa vo významnej miere presunuli do kybernetického priestoru. Predstavenie kyberpriestoru a nových médií z niekoľkých perspektív spoločne s komplexným charakterizovaním komunikácie, ktorá v nich prebieha, vytvára jeho celkový obraz, v ktorom práca odhaľuje možné prieniky propagandistických tendencií cieleného manipulovania s jej členmi. Ku kyberpropagande sa v diplomovej práci pristupuje z niekoľkých hľadísk. Ide o aktualizovanie propagandistických modelov z masových médií až po vznik nových foriem, techník a nástrojov, ktoré umožnili nové médiá. Východiskom tohto skúmania je osvetlenie komplexnosti komunikácie, ktorá nie je fomovaná výhradne svojimi novými technickými parametrami, ale je do...
Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online
Batrlová, Marie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Mucha, Ivan (oponent)
Diplomová práce s názvem Kolektivní inteligence a role jedince: na příkladu sociálního aktivismu online si vypůjčuje koncept Pierra Lévyho kolektivní inteligence a snaží se jej ověřit v praxi, a to v aplikovatelnosti, hledáním analogií, na příklad sociálního aktivismu 21. století na internetu a za použití chytrého telefonu jako nástroje přístupu do kyberprostoru. Práce se opírá o mediální teorie soustřeďující se zejména na nový druh inteligence komunity a na vliv nových komunikačních technologií na člověka, dále se věnuje pracím na téma novodobého aktivismu, ve kterém vidím stejně jako v kolektivní inteligenci potenciál přímé demokracie. Na konec jsou uvedeny příklady sociálního aktivismu online a předchůdců přímé demokracie. Důležitým problémem kolektivní inteligence v praxi se stala pravidla chování jedinců a Lévyho vidina kolektivní inteligence jako vrcholu humanity.
Media Ethics and Discursus of Moral Values in Movie
Cút, Dušan ; Mucha, Ivan (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Práca je zameraná na problematiku mediálnej etiky a diskurz morálnych hodnôt vo filme. Cieľom práce je potvrdiť alebo vyvrátiť potrebu aplikovanej etiky pri tvorbe a produkcii filmu. Práca je rozdelená do troch hlavných častí. V prvej sa zaoberáme problematikou mediálnej etiky a filmu. V druhej sa zameriavame na rôzne teórie médií, filmu a obrazu vo vzťahu k etike. V tretej časti práce sa venujeme semiotike filmu a hodnotám. V centre nášho záujmu sú jednotlivé súčasti filmu od filmového jazyku cez filmový význam a montáž, až k filmovému herectvu, zvuku či kostýmu. V práci sa nesnažíme len jednostranne poukázať na dobrý alebo zlý vplyv filmu na morálne hodnoty. Snažíme sa ukázať, že tento vplyv na tvorbu hodnotovej orientácie tu je a to nie len prostredníctvom vysielaných obsahov, ale aj prostredníctvom samotnej tvorby a prostriedkov pri produkcii filmu. Štruktúra prace je značne interdisciplinárna. Snaží sa citlivo spájať poznatky z oblasti etiky, médií a semiotiky. Táto interdisciplinárnosť dáva práci špeciálny význam a charakter, kde spájame známe fakty s novým prístupom a tak dávame faktom iný rozmer. Kľúčové slová: aplikovaná etika, mediálna etika, teória filmu, semiotika filmu, morálne hodnoty
Media ethics and discursus of moral values in movie
Cút, Dušan ; Mucha, Ivan (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Práca je zameraná na problematiku mediálnej etiky a diskurz morálnych hodnôt vo filme. Cieľom práce je potvrdiť alebo vyvrátiť potrebu aplikovanej etiky pri tvorbe a produkcii filmu. Práca je rozdelená do troch hlavných častí. V prvej sa zaoberáme problematikou mediálnej etiky a filmu. V druhej sa zameriavame na rôzne teórie médií, filmu a obrazu vo vzťahu k etike. V tretej časti práce sa venujeme semiotike filmu a hodnotám. V centre nášho záujmu sú jednotlivé súčasti filmu od filmového jazyku cez filmový význam a montáž, až k filmovému herectvu, zvuku či kostýmu. V práci sa nesnažíme len jednostranne poukázať na dobrý alebo zlý vplyv filmu na morálne hodnoty. Snažíme sa ukázať, že tento vplyv na tvorbu hodnotovej orientácie tu je a to nie len prostredníctvom vysielaných obsahov, ale aj prostredníctvom samotnej tvorby a prostriedkov pri produkcii filmu. Štruktúra prace je značne interdisciplinárna. Snaží sa citlivo spájať poznatky z oblasti etiky, médií a semiotiky. Táto interdisciplinárnosť dáva práci špeciálny význam a charakter, kde spájame známe fakty s novým prístupom a tak dávame faktom iný rozmer. Kľúčové slová: aplikovaná etika, mediálna etika, teória filmu, semiotika filmu, morálne hodnoty

Viz též: podobná jména autorů
11 Mucha, Martin
2 Mucha, Matej
2 Mucha, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.