Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchvat města Brtnice
Anděl, Petr ; Mitura, Jindřich (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie obchvatu města Brtnice. Brtnice se nachází v kraji Vysočina 13km jihovýchodně od krajského města Jihlava. Důvodem návrhu obchvatu stávající komunikace II/405 je odklonění dopravy z centra města. Obchvat Brtnice je důležitou součástí záměru zmodernizování silničního spojení Jihlavy a Třebíče. Jsou navrženy 3 varianty. Varianta A se od silnice II/405 odkloní na severu ještě před stávajícím příjezdem do Brtnice a vede na západ od města a údolí překonává na jižní straně, kde dochází následně k připojení zpět na II/405. Varianty B a C vedou východním směrem, obě pokračují na severu po stávající komunikaci přímo a k napojení na jihu dojde taktéž plynule na stávající úsek. Varianta B odpovídá návrhu v územním plánu. Varianta C se liší od varianty B napojením silnice II/403 a III/4034 na východě.
Stezka pro nemotorovou dopravu nad Červeným mlýnem
Josiek, David ; Mitura, Jindřich (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh cyklotrasy v Brně v okolí červeného mlýna. Konkrétně propojení Králova pole s centrem města poblíž parku Lužánky. Řešení zvyšuje bezpečnost nemotorové dopravy díky odklonu cyklistů ze silnice druhé třídy na tuto navrhovanou komunikaci. Trasa prochází podél ulice sportovní, kde zajišťuje přístup k bazénu Lužánky a následně prochází pod mimoúrovňovou křižovatkou, za kterou nahrazuje jednu kolej není již nepoužívaného, vlakového nádraží. Stezka je navržena dle platných norem a technických podmínek.
Krásné Pole - dopravní řešení s návaznosti na novou I/11
Mitura, Jindřich ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech optimalizace napojení ostravského městského obvodu Krásné Pole na základní komunikační systém města Ostravy. Dále řeší napojení MOb na budovanou přeložku silnice I/11, která tvoří jednu z os Slezského dopravního kříže. Navržené varianty sledují jednak úpravu stávajících komunikací (ul. Krásnopolská a ul. Družební) a také novostavbu, spojující Krásné Pole s MÚK Krásně pole, budovanou na přeložce I/11, vedenou v prostoru vymezeném územní rezervou pro tuto stavbu určenou. Z ekonomicky-technického hlediska je výhodnější upřednostnit úpravy stávajících komunikací před variantou novostavby, proti které taktéž hovoří nutnost výstavby navazujících komunikací a velký zábor zemědělské půdy.
Modernizace I/11 v úseku Opava - Bruntál
Mitura, Jindřich ; Severin, Zdeněk (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech modernizace silnice č. I/11 v úseku mezi Opavou a Bruntálem. Potřeba modernizace tahu vyplývá z faktu, že silnice I/11 ve střednědobém a dlouhodobém horizontu povede převážně ve stávající stopě a je třeba ji přizpůsobit aktuálním požadavkům kladeným na síť. Práce je založena na bezpečnostní inspekci, kterou provedla společnosti Enviroad s.r.o. Navržené stavební úpravy jsou rozčleněny do tří úrovní v závislosti na stavební, ekonomické a administrativní náročnosti. První úroveň prezentuje nejméně náročné úpravy, které mohou být realizovány v krátkodobém horizontu (např.: vjezdové brány, dopravní ostrůvky, zkracování délky přechodů pro chodce, úpravy autobusových zastávek) a míří především na zvýšení bezpečnosti provozu. Druhá úroveň představuje složitější návrhy, které vyžadují větší objem stavebních prací, ale stále relativně jednoduchý administrativní proces, tak aby mohl být provedeny ve střednědobém horizontu (např.: nakolmení křižovatky, jízdní pruh pro pomalá vozidla). Třetí úroveň obsahuje nejsložitější návrhy, které zahrnují komplikovaný administrativní proces i stavební práce (veškeré přeložky většího rozsahu, návrhy jsou založeny na územních rezervách).
Stezka pro nemotorovou dopravu nad Červeným mlýnem
Josiek, David ; Mitura, Jindřich (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh cyklotrasy v Brně v okolí červeného mlýna. Konkrétně propojení Králova pole s centrem města poblíž parku Lužánky. Řešení zvyšuje bezpečnost nemotorové dopravy díky odklonu cyklistů ze silnice druhé třídy na tuto navrhovanou komunikaci. Trasa prochází podél ulice sportovní, kde zajišťuje přístup k bazénu Lužánky a následně prochází pod mimoúrovňovou křižovatkou, za kterou nahrazuje jednu kolej není již nepoužívaného, vlakového nádraží. Stezka je navržena dle platných norem a technických podmínek.
Obchvat města Brtnice
Anděl, Petr ; Mitura, Jindřich (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie obchvatu města Brtnice. Brtnice se nachází v kraji Vysočina 13km jihovýchodně od krajského města Jihlava. Důvodem návrhu obchvatu stávající komunikace II/405 je odklonění dopravy z centra města. Obchvat Brtnice je důležitou součástí záměru zmodernizování silničního spojení Jihlavy a Třebíče. Jsou navrženy 3 varianty. Varianta A se od silnice II/405 odkloní na severu ještě před stávajícím příjezdem do Brtnice a vede na západ od města a údolí překonává na jižní straně, kde dochází následně k připojení zpět na II/405. Varianty B a C vedou východním směrem, obě pokračují na severu po stávající komunikaci přímo a k napojení na jihu dojde taktéž plynule na stávající úsek. Varianta B odpovídá návrhu v územním plánu. Varianta C se liší od varianty B napojením silnice II/403 a III/4034 na východě.
Modernizace I/11 v úseku Opava - Bruntál
Mitura, Jindřich ; Severin, Zdeněk (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech modernizace silnice č. I/11 v úseku mezi Opavou a Bruntálem. Potřeba modernizace tahu vyplývá z faktu, že silnice I/11 ve střednědobém a dlouhodobém horizontu povede převážně ve stávající stopě a je třeba ji přizpůsobit aktuálním požadavkům kladeným na síť. Práce je založena na bezpečnostní inspekci, kterou provedla společnosti Enviroad s.r.o. Navržené stavební úpravy jsou rozčleněny do tří úrovní v závislosti na stavební, ekonomické a administrativní náročnosti. První úroveň prezentuje nejméně náročné úpravy, které mohou být realizovány v krátkodobém horizontu (např.: vjezdové brány, dopravní ostrůvky, zkracování délky přechodů pro chodce, úpravy autobusových zastávek) a míří především na zvýšení bezpečnosti provozu. Druhá úroveň představuje složitější návrhy, které vyžadují větší objem stavebních prací, ale stále relativně jednoduchý administrativní proces, tak aby mohl být provedeny ve střednědobém horizontu (např.: nakolmení křižovatky, jízdní pruh pro pomalá vozidla). Třetí úroveň obsahuje nejsložitější návrhy, které zahrnují komplikovaný administrativní proces i stavební práce (veškeré přeložky většího rozsahu, návrhy jsou založeny na územních rezervách).
Krásné Pole - dopravní řešení s návaznosti na novou I/11
Mitura, Jindřich ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech optimalizace napojení ostravského městského obvodu Krásné Pole na základní komunikační systém města Ostravy. Dále řeší napojení MOb na budovanou přeložku silnice I/11, která tvoří jednu z os Slezského dopravního kříže. Navržené varianty sledují jednak úpravu stávajících komunikací (ul. Krásnopolská a ul. Družební) a také novostavbu, spojující Krásné Pole s MÚK Krásně pole, budovanou na přeložce I/11, vedenou v prostoru vymezeném územní rezervou pro tuto stavbu určenou. Z ekonomicky-technického hlediska je výhodnější upřednostnit úpravy stávajících komunikací před variantou novostavby, proti které taktéž hovoří nutnost výstavby navazujících komunikací a velký zábor zemědělské půdy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mitura, Jacek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.