Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové oživení Cool tour linky
Majerová, Jolana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Havlíková, Ivana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Marketingové oživení Cool tour linky". Cool tour linka je společný projekt předních pražských výstavních institucí a dopravního podniku. Úvodní část představuje projekt s cílem zaznamenat jej i "pro příští generace". Cool tour linka byla z ekonomických důvodů ukončena. Diplomová práce proto směřuje ke zpracování nového konceptu Cool tour linky, který by obstál i v méně příhodných podmínkách. Při tvorbě návrhu jsou využity závěry z kapitol, které původní Cool tour linku rozebírají z hlediska návštěvnosti, aplikace marketingových nástrojů a SWOT analýzy. Jak v původní, tak i v nově navrhované Cool tour lince je zdůrazněn prvek spolupráce organizací pohybujících se v oblasti kultury a důležitost netradiční prezentace uměleckých sbírek veřejnosti.

Viz též: podobná jména autorů
13 MAJEROVÁ, Jana
13 Majerová, Jana
3 Majerová, Jitka
2 Majerová, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.