Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinný dům
Mácová, Michaela ; Chuchma, Lukáš (oponent) ; Klimešová, Jarmila (vedoucí práce)
Jedná se o novostavbu rodinného domu v částečně zastavěném území. Stavba se nachází v obci Brno. Objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. V podzemním podlaží se nachází garáž se stáním pro dva osobní automobily, dva sklady, technická místnost a kancelář.V prvním nadzemním podlaží se nachází pracovna, šatna, koupelna, samostatné WC, prostorný obývací pokoj spojený s jídelnou a kuchyní. Dále také prostor projekční kanceláře, která obsahuje kancelář, místnost pro zaměstance,umývárnu a WC. Ve druhém nadzemním podlaží se nachází dva dětské pokoje, koupelna, šatna a prostor určený pro rodiče, ten obsahuje šatnu, ložnici a koupelnu. Objekt je založen na základových pasech z prostého betonu C16/20. Jedná se o zděnou stavbu ze systému Porotherm. Střecha je plochá jednoplášťová. Zastavěná plocha je 202 m2.
Srovnání odtoku z klasické a zelené střechy
Mácová, Michaela ; Králová, Helena (oponent) ; Malá, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním dešťových vod a jejich následným využitím. Konkrétně srovná dešťovou vodu z klasické a zelené střechy. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá střechami obecně, bližším zaměřením na zelené střechy a na zelené střechy v Norsku. Dále se pak zabývá srážkami a využíváním dešťových vod. V druhé části je stručné seznámení s organizací Otevřená zahrada. Následně je tato část zaměřena na analýzu odebraných vzorků a jejich následné srovnání v rámci zelené a klasické střechy. Druhá část je také zaměřena na srovnání kvality vody v průběhu času.
Naše obec Hostivař.Případová studie výchovně - vzdělávacího projektu
Mácová, Michaela ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Županič, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je tedy vytvořit projekt, kterým bych do běžné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdělávacího programu a zároveň při jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyučování vhodně rozvíjí tendence nastolené výše zmíněnou reformou. Tedy, že je možno jejím prostřednictvím u žáků efektivně rozvíjet a podporovat vytváření klíčových kompetencí,2 pozitivně 1 Sbírka zákonů číslo 561/2004 Zákon ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání. Ročník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivňovat sociální klima třídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedinců a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyučování prostřednictvím variabilnější organizace výuky vhodně aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáků.4 A že v rámci zásad metody projektového vyučování je možno v projektu prosadit různé strategie učení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování při řešení problému a vést ho k samostatnosti a otevřené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Při tvorbě plánu projektu...
Naše obec Hostivař.Případová studie výchovně - vzdělávacího projektu
Mácová, Michaela ; Županič, Jan (oponent) ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tedy vytvořit projekt, kterým bych do běžné školní praxe zavedla základní principy Rámcového vzdělávacího programu a zároveň při jeho realizaci dokázat, že metoda projektového vyučování vhodně rozvíjí tendence nastolené výše zmíněnou reformou. Tedy, že je možno jejím prostřednictvím u žáků efektivně rozvíjet a podporovat vytváření klíčových kompetencí,2 pozitivně 1 Sbírka zákonů číslo 561/2004 Zákon ze dne 24. září 2004 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání. Ročník 2004. Rozeslána dne 10. listopadu 2004. str. 10262-3 2 Metodický portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání [online], c. 2005, poslední revize 29. srpna 2005 [15. února 2005 ]. Dostupné z http://www.rvp.cz./soubor/rvpzv.pdf str. 14 ovlivňovat sociální klima třídy a tak podporovat spolupráci a vzájemnou pomoc jedinců a skupin. Dále mám snahu dokázat, že metoda projektového vyučování prostřednictvím variabilnější organizace výuky vhodně aktivizace znalosti, dovednosti, schopnosti a vlastnosti žáků.4 A že v rámci zásad metody projektového vyučování je možno v projektu prosadit různé strategie učení, podporovat u žáka kreativní myšlení a logické uvažování při řešení problému a vést ho k samostatnosti a otevřené komunikaci tak, jak to reforma vyžaduje. Při tvorbě plánu projektu...
Rodinný dům
Mácová, Michaela ; Chuchma, Lukáš (oponent) ; Klimešová, Jarmila (vedoucí práce)
Jedná se o novostavbu rodinného domu v částečně zastavěném území. Stavba se nachází v obci Brno. Objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. V podzemním podlaží se nachází garáž se stáním pro dva osobní automobily, dva sklady, technická místnost a kancelář.V prvním nadzemním podlaží se nachází pracovna, šatna, koupelna, samostatné WC, prostorný obývací pokoj spojený s jídelnou a kuchyní. Dále také prostor projekční kanceláře, která obsahuje kancelář, místnost pro zaměstance,umývárnu a WC. Ve druhém nadzemním podlaží se nachází dva dětské pokoje, koupelna, šatna a prostor určený pro rodiče, ten obsahuje šatnu, ložnici a koupelnu. Objekt je založen na základových pasech z prostého betonu C16/20. Jedná se o zděnou stavbu ze systému Porotherm. Střecha je plochá jednoplášťová. Zastavěná plocha je 202 m2.
Srovnání odtoku z klasické a zelené střechy
Mácová, Michaela ; Králová, Helena (oponent) ; Malá, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním dešťových vod a jejich následným využitím. Konkrétně srovná dešťovou vodu z klasické a zelené střechy. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá střechami obecně, bližším zaměřením na zelené střechy a na zelené střechy v Norsku. Dále se pak zabývá srážkami a využíváním dešťových vod. V druhé části je stručné seznámení s organizací Otevřená zahrada. Následně je tato část zaměřena na analýzu odebraných vzorků a jejich následné srovnání v rámci zelené a klasické střechy. Druhá část je také zaměřena na srovnání kvality vody v průběhu času.

Viz též: podobná jména autorů
1 MÁCOVÁ, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.