Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Novodobá medializace Boha ve světle teologické reflexe
Mácha, Viktor ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Martínková, Libuše (oponent)
Novodobá medializace Boha ve světle theologické reflexe Viktor Mácha Práce se soustředí na komunikaci křesťanských hodnot a osob Trojice prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků v horizontu posledních zhruba dvaceti let. Strukturou staví na modelu nejexplicitnějším - na singapurském projektu God's Campaign z roku 2001, který je postupně dekonstruován metodologií marketing managementu a zároveň rozšiřován příbuznými případy "reklam na Boha" napříč nejvlivnějšími komunikačními kanály konce dvacátého a počátku jednadvacátého století, konkrétně prostřednictvím rozhlasového a televizního vysílání, internetu a zábavního průmyslu. Z předem určeného konceptu medializace jakožto metody evangelizace dochází autor skrze jednotlivé příklady k závěru, že více než o samostatné misijní úsilí splňují tyto komunikační kanály jistou formu před- evangelizace, před-katecheze a před-kérygmatického ohlašování současně v širším rámci inkulturace.
Novodobá medializace Boha ve světle teologické reflexe
Mácha, Viktor ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Martínková, Libuše (oponent)
Novodobá medializace Boha ve světle theologické reflexe Viktor Mácha Práce se soustředí na komunikaci křesťanských hodnot a osob Trojice prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků v horizontu posledních zhruba dvaceti let. Strukturou staví na modelu nejexplicitnějším - na singapurském projektu God's Campaign z roku 2001, který je postupně dekonstruován metodologií marketing managementu a zároveň rozšiřován příbuznými případy "reklam na Boha" napříč nejvlivnějšími komunikačními kanály konce dvacátého a počátku jednadvacátého století, konkrétně prostřednictvím rozhlasového a televizního vysílání, internetu a zábavního průmyslu. Z předem určeného konceptu medializace jakožto metody evangelizace dochází autor skrze jednotlivé příklady k závěru, že více než o samostatné misijní úsilí splňují tyto komunikační kanály jistou formu před- evangelizace, před-katecheze a před-kérygmatického ohlašování současně v širším rámci inkulturace.

Viz též: podobná jména autorů
7 MÁCHA, Václav
2 MÁCHA, Vít
7 Mácha, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.