Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Lorenc, Marek ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím analýzy sociální sítě Facebook a k ověření síly vlivu je využito dotazníkové šetření.
Návrh komunikační strategie vybraného produktu
Lorenc, Marek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie Sportovních her České Kanady. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingu služeb, marketingové komunikace zahrnující nástroje komunikačního mixu, procesy STP a strategii. Praktická část práce charakterizuje Sportovní hry České Kanady. Je zde popsán výchozí stav komunikace a na základě dotazníku je navržená strategie vedoucí k jejímu zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lorenc, M.
2 Lorenc, Marián
2 Lorenc, Martin
2 Lorenc, Matyáš
8 Lorenc, Michal
2 Lorenc, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.