Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza strategie hotelu Hilton Prague
Lišková, Táňa ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Motlová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je analýza strategie hotelu Hilton Prague. Po představení společnosti následuje stručná definice marketingu a jeho specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. Další kapitola se zabývá PEST analýzou České republiky, která determinuje vnější makroprostředí hotelu. Následuje SWOT analýza hotelu Hilton Prague definující jeho interní i externí faktory. V další části je podrobně rozebrán marketingový mix hotelu, jsou popsány jak čtyři základní, tak čtyři doplňující složky marketingového mixu. Následující kapitolou je segmentace trhu a analýza spotřebitele, po níž následuje analýza konkurence. Poslední částí práce je zákaznický průzkum. Ze získaných výsledků jsou vyvozeny závěry a doporučena některá opatření a změny, které by mohly vést ke zlepšení současné situace.
Marketingová strategie společnosti INTACT s.r.o.
Lišková, Táňa ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je zhodnotit působení firmy Intact na českém trhu. Po představení firmy a trhu následuje analýza marketingového mixu firmy, analýza spotřebitele a konkurence. Důležitou částí práce je průzkum trhu, který zkoumá vnímání značky Intact v české populaci. Z výsledků průzkumu jsou pak vyvozena určitá doporučení pro zlepšení současné situace.

Viz též: podobná jména autorů
25 LIŠKOVÁ, Tereza
25 Lišková, Tereza
25 Líšková, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.