Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social networks as a Marketing Tool
Letková, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Elvíra (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, která sociální síť je vhodnější pro online marketing společnosti WELD ZVAR s. r. o.. Předmětem podnikání této společnosti je prodej a servis svářecí techniky a příslušenství. Teoretická část práce popisuje online marketing v současnosti, sociální síť Instagram a Facebook a fungování placených reklam. Praktická část analyzuje vliv míry aktivity profilů zvolené společnosti a její placených reklam na růst fanoušků v porovnání s profily konkurenčních společností. Data sem zpracovala pomoci analýz a statistik dostupných na Facebooku a Instagramu, na základě kterých sem zjistila, že online marketing mnou zvolené společnosti byl efektivnější na Facebooku. Důvodem byla vyšší interakce uživatelů, nižší náklady na jedno prokliknutí a vyšší růst fanoušků po zaplacení reklamy.

Viz též: podobná jména autorů
4 Letková, Nina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.