Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití barev v marketingu
Kváčová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Fialová, Jitka (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumat preference barev z mezikulturního hlediska (včetně barevných kombinací) a také významy a hodnoty spojené s různými barvami, aby se posílila marketingová komunikace a aby bylo možné vytvořit si výhodu na trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá Barvou a lidským chování, dále mezikulturními významy, asociacemi a preferencemi a poté marketingovým výzkumem barev. Praktická část se zabývá autorčiným výzkumem a jeho výsledky

Viz též: podobná jména autorů
1 Kváčová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.