Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobbing a bossing - negativní fenomén na pracovišti
KREJČÍ, Lenka
Předmětem bakalářské práce je negativní fenomén mobbing a bossing. Mobbing je systematická šikana zaměstnance na pracovišti ze strany kolegů, o bossing se jedná v případě šikany ze strany nadřízeného pracovníka. Cílem této práce je zmapovat výskyt, četnost, znaky a strategie mobbingu a bossingu na pracovištích státních institucí a soukromého sektoru; porovnat přítomnost bossingu na pracovištích Jihočeského kraje a hlavního města Prahy. Bakalářská práce je členěna na dvě části. Teoretická část definuje mobbing a bossing; popisuje jejich znaky, příčiny, cíle, strategie, agresory a oběti, následky, obranu a prevenci. Praktická část je zaměřena na kvantitativní šetření formou anonymního elektronického dotazníku. Dále jsou zde zodpovězeny a analyzovány výsledky dotazníkového šetření a vyhodnoceny stanovené hypotézy.
Problematika výživy u pacientů s atopickým ekzémem
Krejčí, Lenka ; Humlová, Zuzana (vedoucí práce) ; Meisnerová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou atopického ekzému, což je neinfekční chronické zánětlivé onemocnění kůže, jehož prevalence stále narůstá a může významně ovlivnit kvalitu života nejen pacienta, ale i jeho rodiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá etiologií a patogenezí atopického ekzému, jeho prevencí, rizikovými faktory pro jeho vznik a vhodnou výživou pro pacienty s atopickým ekzémem. Dále jsou zde zahrnuty způsoby diagnostiky atopického ekzému, epidemiologie a prevalence tohoto onemocnění, možné komplikace, které se u pacientů mohou vyskytnout a jednotlivé způsoby léčby a zásady péče o atopickou pokožku. Hlavním cílem praktické části bylo zmapovat, zda strava ovlivňuje projevy atopického ekzému u dotazovaných dospělých pacientů, jak byla tato skutečnost prokázána a zjistit, zda existuje vztah mezi rozsahem postižení kůže atopickým ekzémem a sílou vnímání omezení, která při denních činnostech onemocnění pacientům přináší. Data pro vyhodnocení byla získána na základě anonymního dotazníkového šetření mezi pacienty alergologické ambulance a mezi uživateli sociální sítě. Zhoršení projevů atopického ekzému vlivem stravy uvedlo 87,5 % pacientů alergologické ambulance, z nichž 100 % mělo provedena alergologická vyšetření a 78,1 % respondentů ze...
VYTVOŘENÍ A PRÁCE SESTRY S EDUKAČNÍMI KARTAMI NA CHIRURGICKÉM ODDĚLENÍ
KREJČÍ, Lenka
VYTVOŘENÍ A PRÁCE SESTRY S EDUKAČNÍMI KARTAMI NA CHIRURGICKÉM ODDĚLENÍ Smyslem práce: ?Vytvoření a práce sestry s edukačními kartami na chirurgickém oddělení? je navrhnout sjednocení, ucelení a zjednodušení informací podávaných klientovi tak, aby proces edukace byl přehledný, efektivní a přijatelný pro širokou pacientskou veřejnost. Pro tuto práci byly stanoveny čtyři cíle. Cíl 1: Zjistit, zda je edukace klientů před vybranými operačními zákroky efektivní. Cíl 2: Zjistit metody edukace klientů na chirurgických odděleních před vybranými operačními zákroky z pohledu sester. Cíl 3: Vytvořit edukační prostředek (edukační karty) pro klienty před vybranými operačními zákroky. Cíl 4: Ověřit vytvořený edukační prostředek v ošetřovatelské praxi. Byly stanoveny tři výzkumné otázky. VO 1: Jakými vědomostmi disponují klienti před operačním zákrokem ke zdárnému pooperačnímu průběhu? VO 2: Jaké edukační metody sestry využívají u klientů před operačními výkony? VO 3: V čem klienti spatřují přínos při práci s edukačními kartami? Výzkumné šetření probíhalo s laskavým dovolením hlavní sestry v Nemocnici Znojmo p. o. Pro naplnění cílů práce bylo využito kvalitativního šetření, metodou dotazování, technikou nestandardizovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořili klienti a sestry chirurgického oddělení. Na základě analýzy odpovědí všech dotázaných respondentů byly sestaveny a následně v praxi ověřeny edukační karty vytvořené pro klienty před operačními výkony. Další využití práce v praxi spočívá v zanechání vytvořených edukačních karet na chirurgických odděleních, kde budou klientům dispozici po celou dobu jejich hospitalizace. Karty klientům usnadní orientaci a adaptaci v celém předoperačním i pooperačním období.

Viz též: podobná jména autorů
5 KREJČÍ, Lenka
2 KREJČÍ, Leona
3 KREJČÍ, Leoš
13 KREJČÍ, Lucie
5 Krejčí, Ladislav
1 Krejčí, Lea
3 Krejčí, Leoš
2 Krejčí, Libor
13 Krejčí, Lucie
3 Krejčí, Luděk
8 Krejčí, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.