Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Didaktické situace zaměřené na výuku funkcí na 2. stupni ZŠ
Krůtová, Michaela ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možným způsobem využití Teorie didaktických situací na druhém stupni českých základních škol. Hlavním tématem pro experiment je zavedení funkcí u žáků 9. ročníků základních škol. Celá práce se dělí na dvě části - teoretickou a experimentální. Teoretická část je zaměřena na představení Teorie didaktických situací a zpracování tématu funkcí ve výukových materiálech používaných v České republice. Dále se zabývá historickým vývojem tématu funkce v českých kurikulárních dokumentech. V souvislosti s tím autorka provedla výzkum, jehož předmětem byl především pohled učitele matematiky na základní škole na výuku funkcí a změny, které v poslední době české školství provázejí. V experimentální části autorka předkládá podrobné informace o výukovém bloku zpracovaném a realizovaném podle zásad Teorie didaktických situací. Cílem experimentu bylo sledovat reakce žáků na pojetí výuky podle Teorie didaktických situací a zhodnotit jejich úspěšnost v souvislosti s požadovanými výstupy daného tématu. V práci je popsána příprava, průběh i vyhodnocení připravené výukové jednotky.
Didaktické situace zaměřené na výuku funkcí na 2. stupni ZŠ
Krůtová, Michaela ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možným způsobem využití Teorie didaktických situací na druhém stupni českých základních škol. Hlavním tématem pro experiment je zavedení funkcí u žáků 9. ročníků základních škol. Celá práce se dělí na dvě části - teoretickou a experimentální. Teoretická část je zaměřena na představení Teorie didaktických situací a zpracování tématu funkcí ve výukových materiálech používaných v České republice. Dále se zabývá historickým vývojem tématu funkce v českých kurikulárních dokumentech. V souvislosti s tím autorka provedla výzkum, jehož předmětem byl především pohled učitele matematiky na základní škole na výuku funkcí a změny, které v poslední době české školství provázejí. V experimentální části autorka předkládá podrobné informace o výukovém bloku zpracovaném a realizovaném podle zásad Teorie didaktických situací. Cílem experimentu bylo sledovat reakce žáků na pojetí výuky podle Teorie didaktických situací a zhodnotit jejich úspěšnost v souvislosti s požadovanými výstupy daného tématu. V práci je popsána příprava, průběh i vyhodnocení připravené výukové jednotky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kruťová, Magdalena
2 Krůtová, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.