Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plánování trajektorie robota v dynamicky měnícím se prostředí s ohledem na splnění specifického cíle
Koten, Jan
Cílem práce je optimalizovat trajektorii robotu v soutěži Ketchup house. Pro tento problém byl navrhnut systém mapování prostředí. Jako ideální řešení bylo zvoleno skenování známého prostředí pomocí kamerového modulu a laserového zařízení. Pomocí laserového zařízení a kamerového modulu je možné naskenovat devět hledaných objektů namísto jednoho, které poskytovalo předchozí řešení. Celý systém byl doplněn proximitním snímačem pro zvýšení efektivnosti detekce. K nalezení konkrétní pozice objektu na hracím poli byly použity metody segmentace obrazu, a to konkrétně detekce linií a prahování. K navrženému řešení byla implementována nová herní strategie a nový způsob reprezentace hracího pole. Celý systém je aplikován na robotu K4, který byl vytvořen týmem PEF MENDELU AiStorm.

Viz též: podobná jména autorů
4 Koten, Jakub
4 Koten, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.