Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba marketingové strategie
Korčák, Jaroslav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o tvorbě marketingové strategie v konkrétní společnosti. Teoretická část práce se zabývá procesem tvorby marketingové strategie, velká část práce je věnována analytické činnosti. Druhá část práce je pak zaměřena na analýzu konkrétní společnosti, a na přípravu marketingové strategie. Tato společnost je nováčkem na specifickém trhu B2B, kde není lehké proniknout mezi již existující společnosti. Zkušení programátoři i obchodníci jsou konkurenční výhodou, nové a neznámé produkty v české republice jsou pak jednoznačně slabou stránkou. Marketingová strategie společně s obchodní strategií by měly pomoci společnosti dosáhnout stanovených cílů.
Rebranding firmy (na konkrétním příkladu)
Korčák, Jaroslav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o rebrandingu konkrétní společnosti. V teoretické části práce je rozebrána základní terminologie marketingu a rebrandingu. Jednotlivé pojmy jsou vysvětleny na konkrétních příkladech velkých společností. Dále se teoretická část práce zabývá positioningem. V praktické části je analyzována situace v reálné firmě. Ta musela díky únavě a nejednotnosti své corporate identity uvolnit pozici světového lídra na poli tiskových softwarů. Podařilo se jí však vyvinout nové produkty, které mají technologickou konkurenční výhodu. Zároveň se nové vedení společnosti rozhodlo podstoupit rebranding a repositioning. V práci je nastíněna současná situace a možnosti dalšího vývoje. V závěru práce je zhodnocen průběh rebrandingu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Korčák, Jakub
8 Korčák, Jan
1 Korčák, Jiří
8 Korčák, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.