Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 249 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv krátkodobého intervenčního programu na rozvoj pohybové rychlosti u hráčů fotbalu v kategorii U15
Chaloupka, Tomáš ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Vliv krátkodobého interven ního programu na rozvoj pohybové rychlosti u hrá fotbalu v kategorii U15 Autor: Tomá Chaloupka Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kok tejn, Ph.D. Cíle: Cílem práce je ov it ú innost krátkodobého interven ního programu pro rozvoj pohybové rychlosti u kategorie star ích ák (U15) ve fotbale. Metody: Výzkumný soubor zahrnoval hrá e fotbalu (star í áci) v kategorii U15 (n=12; 14,2±0,3 roku) z nejvy í ákovské kategorie. Pro ov ení interven ního ú inku byly pou ity rychlostní testy (sprint na 5, 10 a 30 metr , lunkový sprint 2x10 metr ). Data byla zpracována pomocí software IBM SPSS verze 22. Výsledky: U experimentální skupiny jsme nezjistili ádné významné zlep ení v posttestu u jednotlivých test po absolvování krátkodobé rychlostn zam ené intervence. Na základ zji t ných výsledk konstatujeme, e se nám v na í práci nepoda ilo ov it ú innost krátkodobého interven ního programu pro rozvoj pohybové rychlosti u hrá fotbalu v ákovské kategorii. Klí ová slova: pohybová intervence, mláde , fotbal, rychlost
Analýza rychlého protiútoku
Toncar, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza rychlého protiútoku Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat úspěšné rychlé protiútoky na základě pozorová- ní všech sedmi utkání českého mužstva do 20 let na MS 2007. Sledováni jsou hráči v útočné i obranné fázi. Dalším cílem je stanovit místo založení a průběh vedení rychlého protiútoku. A v neposlední řadě nastínit jednotlivé modelové situace po stránce obsaho- vé a vyhodnotit ty, které vedou k úspěšnému překonání obrany . Metody: V naší práci jsme použili metodu nepřímého pozorování pomocí videozáznamu. Úspěš- né rychlé protiútoky jsme analyzovali ze dvou hledisek, a to z hlediska kvantity a kvality. Prvně jmenovaná analýza je zaměřena na rozbor jednotlivých úspěšných pro- tiútoků. Kvalitativní analýza se zaměřuje na rozbor modelových situací. Výsledky: Výsledky ukazují, jaké modely rychlého protiútoku byly u mužstva ČR do 20 let na MS 2007 realizovány. Dále objasňují využívání rychlého protiútoku v dnešním moderním pojetí hry a v neposlední řadě je možno vypracované modely zapracovat do tréninkové- ho procesu a úspěšně je tak aplikovat do jiné výkonnostní skupiny. Klíčová slova: Fotbal, kvantitativní a kvalitativní analýza, modelová situace.
An analysis of individual gane performance of youth
Mičko, Michal ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Názov: Analýza individuálneho herného výkonu mladších žiakov Ciele: Cieľom je zistiť technickú úroveň mladších žiakov, konkrétne percentuálnu úspešnosť spracovania lopty a zistenie pomeru medzi spracovaním lopty na mieste a spracovaním lopty do pohybu. Tiež zistiť úspešnosť následnej činnosti po spracovaní na mieste a spracovaní do pohybu. Metódy: Empirický výskum, observačnou metódou je zameraný na kvantitatívnu analýzu kvalitatívnych znakov spracovania lopty. Výsledky: Výsledkom výskumu je zistenie, že skúmané subjekty majú viac úspešných pokusov o spracovanie lopty ako neúspešných. Ďalej, že častejším spôsobom spracovania je spracovanie na mieste, a že úspešnosť následných činností je vyššia po spracovaní lopty do pohybu. Kľúčové slová: futbal, herné činnosti jednotlivca, spracovanie lopty, analýza výkonu
Výkon ve vybraných testech agility u hráčů fotbalu
Vrabec, Ondřej ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Šťastný, Petr (oponent)
Název: Výkon ve vybraných testech agility u hráčů fotbalu. Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění úrovně agility u elitních hráčů fotbalu (15-17 let) pomocí dvou vybraných testů agility. Současně je cílem zjistit vzájemný vztah mezi testy agility. Metody: Hlavní vědeckou metodou teoreticko-empirického charakteru byla metoda pozorování a testování. Výzkumný soubor tvořilo 31 hráčů FK Motorlet Praha a 30 hráčů Bohemians Praha 1905 kategorií U16 a U17. K vyhodnocení naměřených dat byla použita základní deskriptivní statistika a korelační a regresní analýzy. Výsledky: Na základě výsledků v testech, byla zjištěna vyšší úroveň agility u hráčů kategorie U17 ve srovnání s mladšími hráči kategorie U16. Avšak při hlubší analýze byl tento rozdíl zjištěn pouze mezi týmy Bohemians Praha. Nejlepších průměrných výsledků v obou testech, dosáhli hráči Bohemians Praha 1905 kategorie U17. V kategorii U16 dosáhli hráči FK Motorlet Praha významně lepší čas v Arrowhead agility testu v porovnání s hráči Bohemians Praha. V kategorii U17 dosáhli hráči Bohemians Praha významně lepší čas v Illinois agility testu v porovnání s hráči FK Motorlet Praha. Určením korelačního koeficientu (r = 0,692, p < 0,01) byl prokázán statisticky významný vztah mezi použitými testy agility celkové skupiny hráčů fotbalu. Klíčová slova:...
Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy.
Soucha, Filip ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Hodnocení úrovně tělesné zdatnosti a základních pohybových dovedností u dětí na 1. stupni základní školy Autor: Bc. Filip Soucha Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíle: Zjistit a porovnat úroveň tělesné zdatnosti, pohybových dovedností a množství podkožního tuku u dětí na 1. stupni základní školy. Dalším cílem je zjistit vzájemné vztahy mezi tělesnou zdatností, pohybovými dovednostmi a množstvím podkožního tuku. Metody: Výzkumný soubor se skládá z žáků třetích, čtvrtých a pátých tříd základní školy (n=77). Pro zjištění úrovně tělesné zdatnosti bylo využito Unifittestu (6-60), pro zjištění pohybových dovedností byl použit test TGMD-2 a pro zjištění podkožního tuku proběhla somatická měření, která jsou součástí Unifittestu (6- 60). Výsledky: 32% dětí dosáhlo v testu tělesné zdatnosti průměrné skóre dle testové normy. Nad i pod průměrnou hranicí se nacházel stejný počet dětí, a to 34%. U 79% dětí jsme v testu tělesné zdatnosti zjistili nevyrovnané výsledky, kdy nejlepší výsledky byly většinou dosaženy v testu leh-sed a nejhorší výsledky ve vytrvalostním člunkovém běhu. U 50% dětí jsme zjistili nadprůměrné množství podkožního tuku.. V motorickém testu dosáhlo 70% procent dětí podprůměrných výsledků. Lepších výsledků dosahovali děti v lokomotorickém subtestu v porovnání s manipulativním...
Činnostní obsah fotbalového brankáře
Mokrohajský, Radim ; Frýbort, Pavel (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Činnostní obsah fotbalového brankáře Cíle práce: Cílem je vytvořit ucelený přehled činnostního obsahu fotbalového brankáře v obranné fázi s míčem a bez míče a v útočné fázi s míčem a bez míče. Dílčí cíle: Prostřednictvím interview nalézt nedostatky v navrhovaném činnostním obsahu brankáře a na základě výzkumu seznam upřesnit. Metody: Vytvoření seznamu činností brankáře na základě zkušeností a studia literatury a jeho následné ověření na základě kvalitativního výzkumu. Výsledky: Hypotéza se potvrdila, jelikož nebyly shledány žádné podstatné nedostatky v navrhovaném seznamu. Cíle práce bylo dosaženo. Nicméně, seznam byl na základě výzkumu upraven a rozšířen. Klíčová slova: Brankář, činnostní obsah, obranná fáze, útočná fáze
Analýza zakládání a vedení útoku na MS 2010
Šimonovský, Petr ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza zakládání a vedení útoků na MS 2010. Cíle: Hlavním cílem této práce je provést kvantitativní komparaci úspěšných útoků u týmů Anglie a Mexiko, které jsou zakončené střelou nebo finální přihrávkou a to pomocí grafického vyjádření. Následně bude provedeno vyhodnocení daných ukazatelů, které nám poskytl podrobný rozbor jednotlivých útoků. Metody: V mé práci jsem pro získání dat použil metodu nepřímého pozorování vybraných zápasů, které jsem měl k dispozici na základě videozáznamů. Úspěšné útoky jsem analyzoval do záznamových archů. Tato analýza je zaměřena na podrobný rozbor jednotlivých úspěšných útoků od založení po zakončení. Výsledky: Výsledky ukazují, jaké typy a modely sledovaných útoků byly u mužstev Anglie a Mexika na MS 2010 realizovány. Dále objasňují útočnou fázi hry v dnešním moderním pojetí fotbalu a v neposlední řadě je možno vypracované modely vzájemně porovnávat a aplikovat do jiné výkonnostní skupiny. Klíčová slova: Mistrovství světa 2010, fotbal, typ a založení útoků, Anglie, Mexiko, kvantitativní analýza, komparace
Vývojové trendy evropského fotbalu - analýza postupného útoku
Popelka, Vít ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Vývojové trendy evropského fotbalu - analýza postupného útoku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zmapovat moderní trendy současného fotbalu. Na základě sledování předních hráčů a mužstev evropského fotbalu, v našem případě jsou to mužstva Švýcarska a Španělska, zanalyzovat útočný systém postupného útoku v jednotlivých zápasech sledovaných týmů. Na základě zjištěných údajů vyhodnotit úspěšnost postupného útoku, jak si stojí v porovnání s ostatními útočnými systémy, jak je tento systém využíván v jednotlivých zápasech, jaké nároky klade na týmové a individuální požadavky hráčů. Následně na těchto základech vyhodnotit jednotlivé modelové situace, které vedou k úspěšnému překonání obrany a z těchto modelů vyvodit závěry do tréninkového procesu pro trenérskou praxi. Metody: V této práci byla použita metoda nepřímého pozorování vybraných zápasů, které jsem měl k dispozici díky pořízenému videozáznamu. Postupný útok bude sledován v několika kategoriích a bude pečlivě analyzován z kvalitativního i z kvantitativního hlediska. Na základě těchto analýz a rozborů, budou vypracována cvičení, která lze použít v tréninkovém procesu. Výsledky: Výsledky ukazují, jaké zastoupení má vedení akce pomocí postupného útoku v dnešním fotbale, jakou má úspěšnost, průběh, náročnost. Dále ukazují, jaké jsou...
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 249 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Kokštejn, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.