Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezi kontextem a řemeslem
Kocmanová, Martina ; Velčovský, Maxim (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Hlavním tématem mé práce je řemeslnost v současném umění. Její realizace spočívá v otevření dílny pro studenty FaVU v budově fakulty na Údolní pod názvem DÍLNA MARTINY pro FaVU. Zde organizuji workshopy technik, jež jsem si osvojila v průběhu uplynulého studia na FaVU. Svým spolužákům se tu snažím zprostředkovat zkušenost s medii, která jsem použila k tvorbě vlastních prací. Protože na FaVU není žádná oficiální dílna, je DÍLNA zároveň kritickou reakcí na fungování školy. Všímám si, z jakých ateliérů pocházejí studenti, kteří o DÍLNU mají zájem. Důležitý je proces tvorby, přípravy a průběhu dílny, vzájemná interakce. Celoškolním šířením letáků a aktualizací informací na internetových stránkých ateliéru utvářím povědomí o problému a prostor pro diskusi. Nahlížím na problematiku rukodělné tvorby z druhé strany a to ze strany, umělce, který učí a vytváří podhoubí pro nová díla a nápady namísto tvorby vlastního hmotného díla. Výstupem mé práce celý tento proces – škola ve škole. Procesuální projekt, jehož výsledkem bude autorská dokumentace, instalace.
Mezi kontextem a řemeslem
Kocmanová, Martina ; Velčovský, Maxim (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Hlavním tématem mé práce je řemeslnost v současném umění. Její realizace spočívá v otevření dílny pro studenty FaVU v budově fakulty na Údolní pod názvem DÍLNA MARTINY pro FaVU. Zde organizuji workshopy technik, jež jsem si osvojila v průběhu uplynulého studia na FaVU. Svým spolužákům se tu snažím zprostředkovat zkušenost s medii, která jsem použila k tvorbě vlastních prací. Protože na FaVU není žádná oficiální dílna, je DÍLNA zároveň kritickou reakcí na fungování školy. Všímám si, z jakých ateliérů pocházejí studenti, kteří o DÍLNU mají zájem. Důležitý je proces tvorby, přípravy a průběhu dílny, vzájemná interakce. Celoškolním šířením letáků a aktualizací informací na internetových stránkých ateliéru utvářím povědomí o problému a prostor pro diskusi. Nahlížím na problematiku rukodělné tvorby z druhé strany a to ze strany, umělce, který učí a vytváří podhoubí pro nová díla a nápady namísto tvorby vlastního hmotného díla. Výstupem mé práce celý tento proces – škola ve škole. Procesuální projekt, jehož výsledkem bude autorská dokumentace, instalace.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOCMANOVÁ, Magdalena
1 Kocmanová, Markéta
5 Kocmanová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.