Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Osobnost učitele na klasické a alternativní škole
KOUDELKOVÁ, Marcela
Diplomová práce "Osobnost učitele na klasické a alternativní škole" má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zachycení rozdílů v osobnostních projevech učitelů na klasické a alternativní škole. Teoretická část se věnuje charakteristice alternativních typů škol a vymezení rozdílů mezi školami alternativními a klasickými. Rozebírána je rovněž osobnost učitele, její struktura a základní terminologie s ní související. Pozornost je upřena také na typologii učitelů a jejich charakteristické rysy. Samostatný oddíl práce je věnován kompetencím učitele, zachyceny jsou i vlastnosti dobrého učitele. V závěru teoretické části jsou zaznamenány nároky a rozdíly kladené na učitele klasické a alternativní školy. Praktická část je realizována pomocí dotazníkového šetření u učitelů klasických a alternativních ZŠ. Je stanoven cíl práce a formulovány předpoklady výzkumu. Výzkum je dále doplněn zhodnocením předem stanovených předpokladů, tabulkami a grafickým přehledem. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky o osobnosti učitelů klasických a alternativních škol.
Vývoj školného na vysokých školách v zemích EU
KOUDELKOVÁ, Marcela
Bakalářská práce "Vývoj školného na vysokých školách v zemích EU" se věnuje vývoji školného jako způsobu financování vysokého školství v rámci zemí EU. Úvodní část pojednává o vývoji evropské vysokoškolské politiky. Dále je zmapován vývoj a podoba školného v zemích EU a analyzován vývoj školného v sousedním Německu a Rakousku, a také ve Velké Británii, neboť právě zde je školné v rámci zemí EU nejvyšší. Závěr práce je zaměřen na problematiku zavádění školného v České republice v kontextu zemí EU a argumenty zastánců a odpůrců zavedení školného.

Viz též: podobná jména autorů
3 KOUDELKOVÁ, Martina
4 KOUDELKOVÁ, Michaela
1 Koudelková, Markéta
3 Koudelková, Martina
4 Koudelková, Michaela
2 Koudelková, Miluše
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.