Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj 2D herní plošinové hry v Unity
KOŘÍNEK, Jiří
Tato práce se zaměřuje na kompletní vývoj 2D hry vytvořené v herním enginu Unity pomocí programovacího jazyka C#. Vývoj zahrnuje programování herních funkcí pomocí jazyka C# a vizualizaci modelu hráče, světa a objektů pomocí různých grafických spritů. Cílem práce je napodobit jiné známé plošinové hry a začlenit do nich herní mechanismy, které hráči umožňují procházet mapou pomocí různých typů pohybu. Součástí projektu je naprogramování různých nepřátelských AI a hra se drží stylu plošinovek s rozsáhlými úrovněmi, kde se obtížnost zvyšuje s postupem hráče. Některé sprity jsou vytvořeny pomocí generativní umělé inteligence a programu Photoshop. Výsledným produktem je zábavná hra, která si klade za cíl zaujmout.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kořínek, Jakub
7 Kořínek, Jan
2 Kořínek, Jaroslav
3 Kořínek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.