Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
KALAFUT, Petr
Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí obsahová a vyhledávací síť Google. Tyto sítě mají v současné době obrovský e-marketingový potenciál, budou tedy jejich jednotlivé prostředky porovnány a následně bude navržena jejich optimální implementace do reálného provozu. Praktická část se zaměří na tvorbu webového projektu jako open source řešení. Následně bude vytvořeno několik reklamních kampaní na sociálních sítích a síti Google. Data získaná z těchto komunikačních kanálů budou analyzována prostřednictvím Google Analytics a reportů z dalších nástrojů. Na základě výsledné analýzy se porovná e-marketingová účinnost jednotlivých použitých prostředků v rámci navrženého projektu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kalafut, Patrik
3 Kalafut, Peter
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.