Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek
KŘÍŽOVÁ, Edita
Cílem diplomové práce na téma "Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek" bylo na jedné straně seznámení s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu, na druhé straně provedení analýzy chování českého spotřebitele při nabídce a poptávce po těchto značkách. Následně se kladlo za cíl i navrhnout určitá opatření či změny v této oblasti. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů značky, privátní značky, výzkumu trhu a chování spotřebitele. V další části práce je charakterizován vývoj obchodu a vztahu obchodníků a výrobců k privátní značce. Rovněž je zde představeno TOP 10 obchodních řetězců v České republice a analyzovány vlastní značky. V praktické části práce jsou rozebrána data získané z dotazníkového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
2 KŘÍŽOVÁ, Erika
4 KŘÍŽOVÁ, Eva
10 Křížová, Eliška
2 Křížová, Erika
4 Křížová, Eva
1 Křížová, Eva,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.