Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Jelenová, Veronika
Tato diplomová práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy. Cílem práce je na základě identifikace faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu volně prodejných léčiv a doplňků stravy v České republice vyvodit závěry a doporučení pro subjekty působící na daném trhu. Orientační analýza umožnila popsat situaci na daném trhu a zkoumat rostoucí tendenci spotřeby léčiv a jejich ceny a identifikovat trendy v chování spotřebitelů. Dále je pro zpracování sekundárních dat využita analýza časové řady a regresní analýza prokazující závislost počtu balení distribuovaných volně prodejných léčiv do lékáren a prodejen vyhrazených léčiv a jejich ceny. Pomocí dotazníkového šetření jsou charakterizovány trendy v chování spotřebitelů na daném trhu. Z výsledků shlukové analýzy jsou definovány 4 segmenty spotřebitelů působících na daném trhu. Na závěr je zkoumán vliv věku, vzdělání a pohlaví spotřebitelů na útratu za volně prodejná léčiva a doplňky stravy. Výsledky primární a sekundární analýzy umožnily vyvodit závěry a doporučení pro subjekty působící na daném trhu.
Návrh propagačních materiálů na podporu prodeje produktů podniku Kalada Luhačovice
Jelenová, Veronika
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci podniku Kalada Luhačovice. Cílem práce je navrhnout nové propagační materiály na podporu prodeje zaměřené na konkrétní cílové skupiny, které nalákají nové i stávající zákazníky firmy. Nedílnou součástí práce je i vytvoření nového jednotného vizuálního stylu podniku, včetně návrhů nového logotypu firmy a firemních tiskovin. Práce obsahuje charakteristiku firmy, analýzu cílových skupin a nabídku produktů podniku, analýzu vnitřního a oborového prostředí. Práce se rovněž zabývá analýzou obecného prostředí prostřednictvím STEP analýzy. Analýza současného stavu podniku je vytvořena pomocí vypracovaného marketingového mixu. Na základě vypracovaných analýz je doporučena strategie, která podniku pomůže upevnit postavení na trhu a získat nové zákazníky. Dále je navrhnuta nová cílová skupina, na kterou by se firma mohla zaměřit, a jsou vytvořeny jednotlivé propagační materiály. Závěrem je tato problematika zhodnocena po finanční stránce a je navržena vhodná distribuce propagačních materiálů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Jelenová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.