Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita administrativní dokumentace společnosti Sefimota, a.s.
Drbalová, Monika ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Keršláger, Zdeněk (oponent)
Management jakosti a definice jakosti. Systém managementu jakosti, koncepce norem ISO řady 9000 a TQM. Specifikace oblasti stavebnictví a nejčastěji využívané přístupy managementu jakosti v tomto odvětví. Základní charakteristika společnosti Sefimota, a.s. a její management kvality. Procesy týkající se získání zakázky, tvorby a uzavírání smluv o dílo s investory a subdodavateli, tvorby, přijetí a zpracování účetních dokladů a reklamace.
Kvalita ve školství
Uldrychová, Hana ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce vymezuje pojetí kvality ve školství, její vývoj a hodnocení. Dává přehled, jaké modely a nástroje se dají využívat pro řízení kvality ve vzdělávací instituci - jedná se o normu ISO 9001:2000, ISO/IWA 2:2003, filosofii TQM, Model excelence EFQM a model CAF. Dále zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, jak základní a střední školy v ČR vnímají kvalitu a zda znají nebo využívají některé přístupy pro řízení kvality.
Analýza schopnosti společnosti Hermano PR, s. r. o. plnit požadavky normy ISO 9001
Szabová, Andrea ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Smyslem práce je zjistit, zda a nakolik je společnost Hermano PR připravena splnit požadavky normy ISO 9001. Organizace pocítila nutnost změnit styl svého řízení a má zájem implementovat systém managementu kvality. Cílem práce je poukázat na silná a především slabá místa a nedostatky, které budou díky zavedení QMS odstraněny.
Zvyšování kvality výroby podniku cestou eliminace úzkých míst v podmínkách leteckého průmyslu
Šťastný, Daniel ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Kodrasová, Martina (oponent)
identifikovat, popsat a analyzovat klíčová úzká místa podniku a na několika závažných praktických příkladech (ze všech oblastí podniku) navrhnout opatření k nápravě, řešení a postup jejich odstraňování. A to za cenu co možná největší jednoduchosti a co možná nejnižších nákladů.
Přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v MSP
Podroužková, Jitka ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Nedvěd, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá přínosy zavedení a certifikace managementu jakosti v malém a středním podnikání; v teoretické části charakterizuje podniky MSP a specifikuje přínosy certifikace podle 8 zásad ISO; v praktické části ukazuje přínosy na příkladu mikropodniku z oblasti telekomunikací.
Řízení vztahu se zákazníky - praktická aplikace CRM ve firmě Matthey s.r.o.
Třesohlavá, Lenka ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Dimitrovová, Helena (oponent)
Teoretická část vymezuje základní principy, nástroje a strategie řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsou představeny výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků ve firmě Matthey s.r.o. Pomocí analýzy vývoje spokojenosti zákazníků práce hodnotí účinky akčního plánu z roku 2004 a vymezuje nové strategie nejen pro jednotlivé zkoumané oblasti, ale také pro podnik jako celek. Tyto strategie uplatňují základní principy CRM.
Zkušenosti se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu jakosti dle ISO 9001 ve vybrané firmě.
Jiránek, Milič ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Šindelář, Petr (oponent)
Seznámení s problematikou systému managementu jakosti. Historie a pojetí jakosti, důvody zájmu o jakost, přístupy k zabezpečování jakosti, přístupy k zabezpečování jakosti ve smyslu norem řady ISO 9000, Mezinárodní organizace pro normalizaci ISO, vývoj systému managementu jakosti podle souboru norem ISO 9000, struktura revidovaných norem, principy norem ISO 9000, procesní přístup, obecný obsah normy ISO 9001. Poskytnutí návodu, jak budovat QMS v organizaci. Popsání zkušeností se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu kvality dle normy ISO 9001 v malé firmě podnikající v oboru zahradnictví. Posouzení přínosů i nevýhod spojených s implementací QMS do podnikové praxe.
Dokumentace systému managementu kvality podle normy ISO TS 16 949
Kodrasová, Martina ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Zpěváková, Michaela (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo jasně, přehledně a uceleně sepsat teoretické požadavky na dokumentaci systému managementu kvality podle normy ISO TS 16 949 a jejich následná aplikace v praxi v podobě vypracování příručky jakosti pro firmu BENEŠ a LÁT, slévárna a strojírna a. s. Norma ISO TS 16 949 je technická specifikace systému managementu jakosti pro oblast automobilového průmyslu. Tato technická specifikace vychází z normy ISO 9 000 a navíc obsahuje některé další požadavky. Příručka jakosti slouží pro interní i externí účely firmy BENEŠ a LÁT, slévárna a strojírna a. s. Je důležitým podkladem jak pro zaměstnance, tak i pro zákazníky a interní auditory.
Optimalizace procesů ve společnosti APT, spol. s r. o.
Ptáčková, Jana ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce pojednává o optimalizaci procesů ve firmě. Nejprve z teoretického pohledu o procesním přístupu a vazbách na normy ISO řady 9000, orientaci na procesy, jejich koncepci, o procesním managementu, jeho přínosech a stupních vývoje procesů. V praktické části se zabývá popisem a zmapováním všech procesů ve firmě a podrobnou analýzou a optimalizací procesu tvorby a realizace zakázky.
FORMULACE A IMPLEMENTACE DLOUHOUDOBĚ ÚSPĚŠNÉ STRATEGIE
Hrdina, Jiří ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Křapka, Vladimír (oponent)
Stanovení hodnotové výhody pro zákazníka, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurečnčních sil jako podklad pro tvorbu cílů a měřítek s využitím přístupu Balanced Scorecards.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 JANOUŠKOVÁ, Adéla
2 JANOUŠKOVÁ, Alena
3 JANOUŠKOVÁ, Aneta
3 Janoušková, Adéla
3 Janoušková, Aneta
5 Janoušková, Anežka
5 Janoušková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.