Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický management v dynamickém prostředí české e-komerce
Janiš, Vít
Tato disertační práce se zabývá problematikou strategického managementu (SM) v dynamickém prostředí e-komerce. Přináší metodiku SM, jejíž původní principy autor úspěšně implementoval ve třech firmách během své desetileté praxe v SM, a která reflektuje potřeby specifického přístupu k SM v situaci dynamicky se vyvíjejícího prostředí elektronické komerce. Dalším přínosem je identifikace determinantů uplatňovaného přístupu k SM a komplexní metodika vyhodnocení uplatňovaného přístupu k SM. Z provedeného šetření mezi firmami podnikajícími v prostředí e-komerce vyplynulo, že existuje závislost mezi přístupem k SM a počtem zaměstnanců a dále přístupem k SM a dobou profesního působení v oboru.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janiš, Viktor
1 Janiš, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.