Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Janečková, Marcela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit jednotlivé atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. V praktické části pak bude zaměřena na systémové vztahy mezi farmaceutickou branží a zdravotnickými zařízeními, včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.

Viz též: podobná jména autorů
6 JANEČKOVÁ, Martina
6 Janečková, Magdaléna
3 Janečková, Marcela
2 Janečková, Marie
3 Janečková, Markéta
6 Janečková, Martina
7 Janečková, Michaela
2 Janečková, Miluše
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.