Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
Hruška, Vladislav ; Bělič, Vít (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWW
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace : analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny.
Hruška, Vladislav ; Bělič, Vít (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu české verze z pohledu cílové skupiny analyzovat stránky a navrhnout řešení nedostatků analýza, dotazníkové šetření, interview vyhodnocení použitých metod, navrhnutí prvků vylepšujících stávající podobu web, prezentace, rozbor, vysoká škola, webdesign, VŠ, WWW

Viz též: podobná jména autorů
3 HRUŠKA, Václav
8 Hruška, Viktor
2 Hruška, Vladimír
2 Hruška, Vlastimil
4 Hruška, Vojtěch
3 Hruška, Václav
1 Hruška, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.