Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy Dermacol
Hrabcová, Aneta
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Dermacol, a přede-vším novými nástroji marketingové komunikace. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix a nové komunikační nástroje či technologie především z oblasti internetové marketingové komunika-ce. Praktická část práce je zaměřena na českou značku pečující a dekorativní kos-metiky Dermacol a její komunikační mix, konkurenty a cílové segmenty. Dále je v práci zprostředkován pohled spotřebitelů a jejich využívané nástroje pro hledání informací, ale také pohled na značku Dermacol a její komunikační aktivity. Ná-sledně jsou zhotovené návrhy na marketingovou komunikaci pro firmu Dermacol, pro jednotlivé segmenty a celkově pro firmu, včetně uvedených nákladů na zhotovení návrhů a dopadů jednotlivých návrhů pro firmu Dermacol.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hrabcová, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.