Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zdokonalování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe učitelů
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Příspěvek je založen na příkladech reflexí,(sebereflexí) a kolektivních reflexí učitelů. Vychází z přesvědčení, že kultivace učitelovy sebereflexe a systematické provádění kolektivní reflexe může změnit charakter a zvýšit kulturu matematického vzdělání.
The world of mathematics emerging from the childďs experience in czech schools
Kuřina, F. ; Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Study showes some interesting coherence dealing with verbal and non-verbal modes of expression. Samples of comments dealing with the evaluation of teachersď ways of teaching a their atti to children.
Zkvalitňování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Kultivace sebereflexe učitelů a soustavné provádění kolektivní reflexe může měnit charakter a zkvalitńovat osobnostně orientované vzdělávání. Proto se snažíme o vytváření podmínek, které podporují realizaci těchto aktivit. V tomto příspěvku ukazujeme, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v procesu.
Kompetence učitele a akční výzkum ve vyučování matematice
Tichá, Marie ; Hošpesová, A. ; Macháčková, J.
V příspěvku je zdůrazněna významná role systematického provádění sebereflexí a kolektivních reflexí v profesním rozvoji učitele. Reflexe a akční výzkum jsou ukázány jako klíčové prvky v rozvíjení oborově didaktické i pedagogické kompetence učitele a tím i ve zkvalitňování vyučování matematice. Východiskem jsou videozáznamy z realizace vyučovacích experimentů navržených učiteli.
Učíme se z praxe
Tichá, Marie ; Hošpesová, A.
Vycházíme z přesvědčení, že učitelé by měli systematicky rozvíjet své kompetence. V tomto příspěvku se zabýváme zkvalitňováním oborově-didaktické a pedologické (Helus) kompetence učitelů prostřednictvím kolektivní reflexe. Základem našich úvah jsou příklady vyučovacích experimentů a následné kolektivní reflexe.
Kolektivní reflexe ve vyučování matematice
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
V příspěvku je ukázáno, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v průběhu přípravy, realizace, analýzy a hodnocení několika vyučovacích experimentů. Je naznačen růst oborově-didaktické kompetence učitelů. Podkladem pro napsání článku jsou videozáznamy vyučovacích hodin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.