Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Edukační web se zaměřením na experimentální výuku fyziky na 2. stupni základní školy
HEJTMÁNEK, Lukáš
Cílem této diplomové práce je vytvoření edukačního portálu určeného pro podporu výuky fyziky na 2. stupni ZŠ s využitím standardních metod pro návrh webu. Účelem portálu bude zjednodušení přípravy učitelů na experimentální výuku na 2. stupni základních škol prostřednictvím databáze návodů na experimenty a dalších materiálů, jako jsou např. videa. Přínos tohoto portálu bude ověřován a hodnocen pomocí hloubkových rozhovorů právě s učiteli fyziky na 2. stupni základních škol. Součástí práce je také analýza a evaluace obdobných webových projektů, které se zabývají výukou fyziky. V první části diplomové práce se zabývám analýzou a evaluací obdobných webových projektů. Další část je zaměřena na návrh a vytvoření samotného edukačního portálu a obsahuje stručné informace o metodách návrhu a postupech tvorby. V další části se budu zabývat tvorbou obsahu pro portál a nakonec provedu rozhovory s učiteli, kteří vytvořený edukační web používali.
Human spatial navigation strategies in virtual environments
Hejtmánek, Lukáš ; Vlček, Kamil (vedoucí práce) ; Špinka, Marek (oponent)
Tato diplomová práce přináší přehled psychologických a neurologických teorií a výzkumu z oblasti lidské navigace. Shrnuje, jak navigace u lidí funguje, jaké systémy ji tvoří a jaké informace z okolního prostředí navigace vyžaduje pro správnou činnost. Následně presentuji výsledky několika experimentů z virtuální reality testujících procesy vybavení a užití dvou nezávislých ref- erenčních rámců: allocentrického rámce, který je definován několika ori- entačními body, a objektového rámce. Můj výzkum se snaží zjistit, zda- li během tréninku dochází k prolnutí těchto referenčních rámců, a zda je jejich vybavování z paměti simultánní či postupné. Výsledná data částečně odpovídají předchozím výzkumům a naznačují, že zkoumané representace jsou uloženy a vybavovány nezávisle na sobě. Probandi vykazují delší reakční časy u úkolů, které vyžadují změnu referenčního rámce. Nicméně data také naznačují, že přechod z objektového rámce nenastáva před samotným zadáním úkolu, což je v rozporu s předchozími studiemi. Možná vysvětlení jsou rozebírána v diskusi. klíčová slova: navigace u lidí, přepínání, representace prostředí, objektový referenční rámec, virtuální realita
HTML5, getUserMedia a jeho využití pro práci s kamerou
HEJTMÁNEK, Lukáš
Cílem bakalářské práce bude rozbor aktuálního stavu vývoje nové metody getUserMedia ve webovém prohlížeči, která je součástí HTML5. Tato technologie umožňuje webové stránce přistupovat k webové kameře a mikrofonu. V minulosti toto bylo možné pouze pomocí zásuvných modulů, které se musely instalovat. Mezi tyto zásuvné moduly dnes patří převážně Adobe Flash. Práce se bude zabývat výhodami a nevýhodami této nové technologie oproti ostatním technologiím umožňujícím přístup k webkameře. Bude provedeno otestování podpory této nové technologie v dostupných verzích prohlížečů jak desktopových tak mobilních (smartphone/tablet). Jako praktická část bakalářské práce poslouží sada příkladů, která bude dostupná na internetu. Hlavním praktickým příkladem bude vytvoření jednoduché webové aplikace umožňující videokonference právě s využitím metody getUserMedia a frameworků třetích stran.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 HEJTMÁNEK, Lukáš
1 Hejtmánek, Ladislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.