Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení oběžných aktiv ve firmě
Loštická, Lenka ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na oběžná aktiva a jejich řízení. Teoretická část obsahuje základní informace o rozdělení majetku společnosti, jeho charakteristikách a podrobně popisuje možnosti oceňování aktiv, oběžná aktiva a metody řízení zásob. Praktická část analyzuje systém řízení oběžných aktiv ve vybrané společnosti, porovnává zjištěné skutečnosti s konkurencí, identifikuje případné nedostatky a navrhuje změny pro zlepšení stavu.
Účtování opravných položek ve vybrané firmě a jejich vliv na výsledek hospodaření
Hanousková, Zuzana ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce se zabývá účtováním opravných položek ve společnosti DK Open, spol. s r.o. a jejich vlivem na výsledek hospodaření. V práci jsou analyzovány daňové a účetní opravné položky. Je popsán systém účtování a tvorby účetních i daňových opravných položek. Systém účtování a evidence opravných položek byl analyzován a byly navrhnuty vylepšení. Mezi navrhnuté vylepšení patří návrh směrnice pro tvorbu opravných položek k pohledávkám.
Strategická analýza podniku
Drdová, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou firmy TOS ZNOJMO, a. s., tedy továrnou obráběcích strojů, jež působí nejen na českém trhu, ale její obchodní vztahy zasahují i na trhy zahraniční. Firma má vybudovanou určitou tradici a s tím související postavení na trhu, avšak ve svém oboru není jediná. Je třeba určit její konkurenční výhodu a zanalyzovat situaci vnějšího okolí, kdy se nejen česká ekonomika potýká s ekonomickou krizí. Právě toto okolí má velký vliv na chod organizace a jednání s externími partnery. V této oblasti je podnik dostatečně flexibilní. Důležité jsou však i interní vlivy, do kterých se výrazněji promítá vliv krize. Některé finanční ukazatele bohužel neodpovídají normálu. Výsledky jednotlivých analýz vedou nejen ke zhodnocení současné situace, ale zároveň slouží k nástinu budoucí strategie, identifikaci vize a cílů podniku. Rovněž pomohou nadefinovat doporučení pro budoucí rozvoj organizace.
Strategie brand managementu ve službách
Novotný, Petr ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Moderní přístupy k teorii služeb. Specifika brand managementu ve službách. Výběr subjektu a analýza produktového portfolia služeb. Návrh strategie šíření značky vybrané produktové řady služeb.
Využití marketingu v řízení malé a střední firmy
Smejkalová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce (dále také DP) nese název "Využití marketingu ve strategickém řízení a plánování malé a střední firmy". Předmětem DP je smysluplný, kauzální, systematický a prakticky upotřebitelný rozbor dotčené problematiky s následnou aplikací akademických poznatků v podobě návrhu marketingové strategie pro potřeby firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Působí na trhu jako prodejní maloobchod s lyžařskými, snowboardovými, běžkařskými potřebami. Dále poskytuje servis a půjčovnu. Diplomová práce se zabývá sestavením strategického marketingového plánu firmy SkiServis Kunžak. Firma SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal) dosud neměla zpracovanou marketingovou strategii. Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů. Teoreticko-metodologická opora pro následnou praktickou (aplikační) část. Jsou v ní definovány často užívané pojmy týkající se úspěšné existence malých a středních podniků v tržním konkurenčním prostředí ("strategie", "inovace", "marketing 21. století", "specifika malých a středních firem", "strategické aliance"). Dále je v této části rozpracován akademický náhled na problematiku marketingové komunikační strategie. Praktická (aplikační) část vychází z marketingové situační analýzy firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Prostřednictvím analýzy SWOT je proveden návrh základního typu strategie, následně je sestaven návrh marketingové strategie komunikačního mixu. Závěrečný oddíl synteticky shrnuje výsledky jednotlivých analytických kapitol. Rovněž zde nalezneme nastínění problematiky pro budoucí šetření.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Harantová, Monika ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V teoretické části diplomové práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a metody ocenění značky jako nehmotného aktiva. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza vybrané společnosti a následně vypočtena hodnota značky pomocí adekvátních metod. V závěru práce je zpracován návrh a doporučení zápisu značky do Rejstříku ochranných známek.
Vybrané problémy reklamačního řízení
Harantová, Monika ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Karel (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Vybrané problémy reklamačního řízení" je vysvětlena právní úprava reklamací dle občanského a obchodního zákoníku a stanovuje základní pojmy týkající se dané problematiky. V další části jsou uvedena základní pravidla při nakupování ve velkých, malých a internetových obchodech. Také jsou zmíněny záruční lhůty, jejich plynutí a promlčení z hlediska místa prodeje a druhu reklamované věci. Práce seznamuje čtenáře i s možnostmi řešení neuznaných reklamací. Bakalářská práce je psána formou manuálu, který by mohl sloužit jako návod k orientaci v reklamačním řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 HARANTOVÁ, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.