Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obnova katastrálního operátu novým mapováním s digitálním zpracováním náčrtů v terénu
Hanák, Marek ; Boudný, Miloslav (oponent) ; Kalvoda, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou tvorby náčrtů při obnově katastrálního operátu novým mapováním v terénu na tabletu. Data v terénu byla zpracována pomocí programu MapOO, který byl v době mapování ve fázi testování. Součástí práce je popis veškerého plánování před samotným mapováním a také vyhodnocení časové náročnosti použití tabletu v terénu a následného zpracování dat na počítači. Tato práce může být přínosem a inspirací pro další katastrální území, která se budou zpracovávat touto metodou.
Determining the marketing mix for a start-up travel agency aimed at the Belgian market
Hanák, Marek
Tato práce navrhuje marketingový mix sestávající ze 4 P pro začínající cestovní kancelář. V rámci práce byl vytvořen produkt podle kvantitativního výzkumu n=140 a kvalitativního výzkumu belgického trhu. Zahrnuje výpočet ceny dle analýzy konkurence, očekávání segmentu a kalkulace nákladů spojených s poskytnutím dané služby. Navrhuje také strategii propagace se zaměřením na cílový trh a popisuje Place - místo, z hlediska místa prodeje určeného pro belgický trh.
Opportunities for small and medium sized enterprises in Znojmo region
Hanák, Marek
Tato práce je zaměřena na téma internacionalizace malých a středních podniků na Znojemsku a jejich příležitosti. Jako hlavní část práce je uveden soubor doporučení pro celý segment malých a středních podniků na Znojemsku. Pro získání potřebných dat byly použity sekundární a primární data. U primárních dat byly provedeny polostrukturované hloubkové rozhovory se společnostmi působícími na Znojemsku. Cílem těchto rozhovorů bylo získat znalosti o jejich současné situaci a motivacích, rizicích, překážkách internacionalizace. Současný proces malého a středního podnikání ve Znojemsku byl porovnán s modelem internacionalizace UPPSALA.
Obnova katastrálního operátu novým mapováním s digitálním zpracováním náčrtů v terénu
Hanák, Marek ; Boudný, Miloslav (oponent) ; Kalvoda, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou tvorby náčrtů při obnově katastrálního operátu novým mapováním v terénu na tabletu. Data v terénu byla zpracována pomocí programu MapOO, který byl v době mapování ve fázi testování. Součástí práce je popis veškerého plánování před samotným mapováním a také vyhodnocení časové náročnosti použití tabletu v terénu a následného zpracování dat na počítači. Tato práce může být přínosem a inspirací pro další katastrální území, která se budou zpracovávat touto metodou.
Determining the marketing mix for a start-up travel agency aimed at the Belgian market
Hanák, Marek
Tato práce navrhuje marketingový mix sestávající ze 4 P pro začínající cestovní kancelář. V rámci práce byl vytvořen produkt podle kvantitativního výzkumu n=140 a kvalitativního výzkumu belgického trhu. Zahrnuje výpočet ceny dle analýzy konkurence, očekávání segmentu a kalkulace nákladů spojených s poskytnutím dané služby. Navrhuje také strategii propagace se zaměřením na cílový trh a popisuje Place - místo, z hlediska místa prodeje určeného pro belgický trh.

Viz též: podobná jména autorů
14 Hanák, Martin
5 Hanák, Michal
2 Hanák, Milan
2 Hanák, Mirek
3 Hanák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.