|
Tudy a tam
Hašková, Tereza ; Trejbal, Jan (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je krajina v místě bydliště studentky. Konceptem bakalářské práce je především vnímání kulturní krajiny. Akcent je kladen na aktualizace prožitků za pomocí výtvarných intervencí se socializačním potenciálem, jež mohou být důvodem setkávání místních obyvatel, zdrojem estetického zážitku, příjemného strávení volného času, procházky nebo sportování. Práce má ambice poodhalit neobvyklé perspektivy, nabídnout možnosti a zážitky jiného vnímání vesnice položené v údolí a po staletí utvářené v logice místní krajiny a z ní vyplývajících lidských potřeb. Hmotným výstupem bakalářské práce je místně specifické umělecké dílo, vyhlídkový bod, který se stane součástí zamýšlené série.
|
|
Kulturní krajina
Hašková, Tereza ; Horká, Julie (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Konceptem diplomové práce je především kulturní vnímání krajiny, za pomocí výtvarných intervencí se socializačním potenciálem, které mohou být důvodem navštěvování místních i nemístních obyvatel, estetického zážitku, příjemného strávení volného času, procházky nebo sportování. Práce má ambice poodhalit neobvyklé perspektivy, nabízející možnosti a zážitky jiného vnímání okolní krajiny města.
|
| |
|
Metoda CLIL v přírodopisu - návrh materiálů propojujících výuku německého jazyka a přírodopisu
HAŠKOVÁ, Tereza
Cílem této bakalářské práce bylo navržení dvou výukových jednotek, které budou zpracovány dle zásad metody CLIL (Content and Language Integreated Learning), která propojuje výuku nejazykového předmětu (přírodopisu na základní škole, respektive biologie na gymnáziu) s výukou cizího jazyka, v této práci konkrétně německého jazyka. Navržené pracovní listy jsou zaměřeny na biologii člověka, přesněji na učivo dýchací soustavy a oběhové soustavy.
|
|
Tudy a tam
Hašková, Tereza ; Trejbal, Jan (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je krajina v místě bydliště studentky. Konceptem bakalářské práce je především vnímání kulturní krajiny. Akcent je kladen na aktualizace prožitků za pomocí výtvarných intervencí se socializačním potenciálem, jež mohou být důvodem setkávání místních obyvatel, zdrojem estetického zážitku, příjemného strávení volného času, procházky nebo sportování. Práce má ambice poodhalit neobvyklé perspektivy, nabídnout možnosti a zážitky jiného vnímání vesnice položené v údolí a po staletí utvářené v logice místní krajiny a z ní vyplývajících lidských potřeb. Hmotným výstupem bakalářské práce je místně specifické umělecké dílo, vyhlídkový bod, který se stane součástí zamýšlené série.
|