Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje žáků 1. ročníků středních škol k hodnocení
HORVÁTH, Petra
Bakalářská práce Postoje žáků 1. ročníků středních škol k hodnocení se zabývá postojem žáků středních škol a středních odborných škol k hodnocení v prvním ročníku vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části je v první řadě charakterizován žák střední školy a středního odborného vzdělávání, poté období adolescence a jeho vliv na žáka. Dále proces hodnocení, funkce hodnocení a formy hodnocení, které jsou používány ve vyučování. Také je zde věnována pozornost dnešní problematice, zda klasifikovat známkou nebo slovním hodnocením. V teoretické části pak také zmíním, zda souvisí hodnocení s psychikou dítěte a v poslední řadě se věnuji metodám školního hodnocení. Empirická část je tvořena výzkumem pomocí, kterého se snažím zjistit, jaké jsou postoje žáků prvních ročníků středních škol k hodnocení. Šetření bylo provedeno formou elektronického dotazníku. Dotazník je stručný, poskytuje přesné a rychlé vyhodnocení, včetně srovnání získaných informací. Výsledky jsou zaznamenány procentuálně v grafickém zobrazení a zároveň převedeny do přehledných tabulek, doplněných patřičnými komentáři. Výsledky dotazovaných žáků, informují o tom, jak se změnil jejich postoj k hodnocení, zda jim hodnocení vyhovuje, co je motivuje k lepším výsledkům, jaké formy hodnocení preferují atd.

Viz též: podobná jména autorů
2 Horváth, P.
1 Horváth, Patrik
4 Horváth, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.