Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování účinnosti vybraného reklamního média
HONSOVÁ, Eva
Diplomová práce je zaměřena na sledování účinnosti vybraného reklamního média, které ke své propagaci a prezentaci používá českobudějovická restaurace Olivier. Pro sledování bylo vybráno nové reklamní médium - internet, se zaměřením na sociální sítě a webové stránky společnosti. Cílem diplomové práce je sledování účinnosti vybraného reklamního média za účelem jeho zhodnocení včetně vytvoření doporučení pro jeho další využití.
Marketingový mix ve vybrané firmě
HONSOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu u vybrané firmy. Na základě zhodnocení provedené analýzy byly firmě podány návrhy na změny u vybraného marketingového nástroje. Podkladem pro tvorbu praktické části je literární rešerše, jejímž obsahem jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingového mixu. Marketingový mix zahrnuje čtyři marketingové nástroje (Produkt, Cena, Distribuce, Propagace), které celkově označujeme jako 4P.

Viz též: podobná jména autorů
4 Honsová, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.