Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Začínající učitelka v mateřské škole
HOŘEJŠÍ, Jana
Bakalářská práce se věnuje začínajícím učitelům a jejich uvádění do praxe. Shrnuje požadavky na učitele mateřských škol, věnuje se jejich uvádění do praxe a zaměřuje se i na formy jejich sebereflexe či psychohygieny. Cílem práce je zjištění, jaké jsou prostředky pro uvádění do praxe a jaká podpora plyne pro začínající učitele od vedoucích pracovníků. Zda se liší představy o zaměstnání učitelů mateřských škol od reality a v neposlední řadě také zjišťuje, jakou podporu by začínající učitelé ve svých začátcích potřebovali. V teoretické části se pojednává o požadovaném vzdělání, náležitostech práce. Pozornost je věnována i začínajícím učitelům, jejich uvádění do praxe a možné nástrahy, které začátky provází. Věnuje se také sebereflexi učitelů i psychohygieně, pro předcházení syndromu vyhoření. Polostrukturovaný rozhovor zjišťuje skutečné začátky začínajících pedagožek, i jejich očekávání a následné uvědomění reality.
Řízení služeb v chovu sportovních plemen a výcviku sportovní kynologie v České republice a porovnání se světovou konkurencí
HOŘEJŠÍ, Jana
Psí sporty a chov sportovních plemen psů mají v České republice dlouhou historii, tito psi byli převážně využíváni pro policejní, vojenské a zachranářské účely. Psi odchováni v českých regionech jsou využívání po celém světě, zejména v zemích jako USA, Kanada nebo Čína. Bakaláská práce se zabývá důvodem využívání a cestování/převážení těchto zvířat do zahraničí. Tato práce porovnává chovatelské a tréninkové kvality na světových soutěžích. Cíl této práce je porovnání největších psích organizací jako FCI nebo WUSV v České republice a v ostatních zemích. Bakalářská práce představuje fakta proč je Česká republika vnynější moment světovou velmocí vtomto poli a to díky výsledkům z mistrovství světa z posledních 3 let.
Motivační a demotivační faktory ke zvyšování kvalifikace všeobecných sester
HOŘEJŠÍ, Jana
Bakalářská práce se zabývá otázkou vzdělávání všeobecných sester v období transformace zdravotnického školství. Současný stav byl nastaven zákonem č. 96/2004 Sb. a jeho pozdějšími novelami. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je pozornost věnována profesi sestry a kvalifikační přípravě k výkonu povolání všeobecná sestra. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou sestry motivovány ke zvyšování kvalifikace. Tomuto zjišťování byla věnována druhá, praktická část bakalářské práce. Byla použita kvantitativní metoda šetření, která zjišťovala postoje a názory všeobecných sester k povinnému celoživotnímu vzdělávání, jak se cítí být motivovány či demotivovány ke zvyšování kvalifikace. Kvalitativní část šetření byla směřována na sestry manažerky, s cílem zmapovat zkušenosti středního managementu se změnami ve vzdělávacím systému a s motivováním sester k celoživotnímu vzdělávání. Výzkumné šetření prokázalo, že respondenti berou celoživotní vzdělávání jako součást svojí profese. O možnostech celoživotního vzdělávání jsou dostatečně informováni a upřednostňují pasivní a krátkodobé formy vzdělávání. Vysokoškolské studium je vzhledem k své časové, finanční náročnosti spíše na okraji zájmu. Hlavním motivačním faktorem ke zvyšování kvalifikace, je jistota zachování pracovního místa a hlavním demotivačním faktorem je vysoká náročnost studia.

Viz též: podobná jména autorů
2 HOŘEJŠÍ, Jaroslava
1 HOŘEJŠÍ, Jindra
1 HOŘEJŠÍ, Jitka
1 HOŘEJŠÍ, Jolana
8 Hořejší, Jan
1 Hořejší, Jaroslav
1 Hořejší, Jiří
3 Hořejší, Johana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.