Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza cash flow a jeho využití ve finančním rozhodování
HANOUSKOVÁ, Michaela
Tato diplomová práce je zaměřená na přehled o peněžních tocích, jeho podstatu, metody sestavování a využití při finančním řízení podniku. V první části práce je seznámení s teoretickými poznatky, které jsou ve vlastním výzkumu aplikovány na vybranou skupinu podnikatelských subjektů. Pro každý podnik je sestaven výkaz cash flow v časovém intervalu od roku 2012 do roku 2016 a jsou určeny a odůvodněny odlišnosti od výkazů zveřejněných podniky. Dalším dílčím cílem je pomocí korelačního koeficientu a p-hodnoty odhalení vzájemných významných vazeb mezi provozním cash flow a dalšími ekonomickými veličinami. V poslední části je hodnota cash flow využita k výpočtu poměrových ukazatelů finanční analýzy založených jednak na cash flow, a jednak na výsledku hospodaření. V závěru je souhrnná analýza výsledků z aplikace teoretických východisek na vybranou skupinu podnikatelských subjektů a propojení těchto závěrů se situací na trhu.
Změny bankovních poplatků ve vybraných bankách v období zostřené konkurence
HANOUSKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu změn v bankovních poplatcích ve vybraných třech bankách od roku 2006 do roku 2015. Z důvodu široké škály bankovních poplatků jsou vybrány pouze poplatky připadající v úvahu pro běžného bankovního klienta, který využívá pouze některé bankovní služby a jehož profil sestavil Ing. Petr Nacher, majitel serveru www.bankovnipoplatky.com, na základě údajů získaných od českých bank. Cílem práce je zaznamenání vývoje těchto bankovních poplatků a změn v nabídce běžných účtů vybraných bank v období před a po hospodářské krizi a pod tlakem klientů bank. Pro to, aby byl naplněn tento cíl, byla shromážděna data týkající se bankovních poplatků ze sazebníků bank, následně byla tato data zaznamenána do tabulek a v samotné bakalářské práci jsou pro každý rok vy-hodnoceny změny v poplatcích a v nabídce běžných účtů bank. Výsledkem této analýzy je to, že banky jsou velice ovlivněny konkurenčním prostředím, a tudíž je způsob zpoplatnění služeb týkajících se typického klienta obdobný. Bankovní sektor nebyl příliš zasažen hospodářkou krizí, tudíž výsledky nevykazují žádné viditelné změny před a po období této krize. Bylo vyhodnoceno, že bankovní poplatky se zvyšují, avšak náklady klienta tuto tendenci nemají díky nabídce balíčků bankovních služeb. V závěru práce jsou navíc uvedena doporučení pro typického bankovního klienta, jak by mohl na poplatcích ušetřit. Také jsou vyhodnoceny trendy, které banky zavádějí pro nalákání většího objemu klientů.

Viz též: podobná jména autorů
1 HANOUSKOVÁ, Miloslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.