Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Hřebíčková, Michaela
Diplomová práce se zabývá priming efektem a jeho vlivem na chování spotřebitele. Priming efekt je označován jako experimentální rámec ukazující, že zpracování dříve zjištěného podnětu ovlivňuje, jak reagujeme na později zjištěný podnět, a to na podvědomé úrovni. Tato práce se skládá z teoretické části a analytická části, která obsahuje pohled na současný stav e-commerce v ČR a výsledky zahraničních studií o vlivu priming efektu a také analýzu primárních dat získaných pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Výsledky analýzy primárních dat ukazují, že spotřebitelé jsou ovlivňováni některými druhy priming efektu. Na základě těchto zjištění bylo navrženo doporučení pro firmy, jak mohou dané druhy priming efektu využít ve svých marketingových kampaní.

Viz též: podobná jména autorů
17 Hrebíčková, Martina
1 Hřebíčková, Marie
17 Hřebíčková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.