Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam body image
Francová, Nikola ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zaměřuje na Body image z hlediska spotřebního chování jedince, jeho predispozic, také z hlediska toho, jak na nás působí média, kde je ideál krásy zobrazován, jako nedosažitelný sen pro většinu z nás. Vysvětluje tělesné sebepojetí, řeč těla, image, jak bylo na tělo nahlíženo v historii, teoreticky definuje základní pojmy spotřebního chování a marketingové komunikace. V praktické části nejdříve stručně popisuje fáze výzkumu, poté především pomocí grafů shrnuje výzkum. Nejzajímavějším výsledkem výzkumu je, že ideál krásy představuje pro většinu respondentek skutečná žena s ženskými tvary a že je vzhled v dnešní době významným faktorem, díky němuž můžeme být více úspěšní.

Viz též: podobná jména autorů
2 Francová, Nela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.