Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam sebehodnocení žáků ve výuce na 1. stupni ZŠ
FORMANOVÁ, Vendula
Cílem teoretické části je vysvětlit pojmy hodnocení a sebehodnocení, osvětlit jejich vzájemný vztah, přiblížit jejich formy a typy, zformulovat a nabídnout řešení vybraných problémů hodnocení, popsat předpoklady pro sebehodnocení a jeho postupný rozvoj na prvním stupni základní školy a nastínit jeho význam pro další vývoj člověka. V praktické části diplomové práce zjišťuji pomocí rozhovorů s 24 respondenty, zda si uvědomují význam sebehodnocení pro osobnost žáka a srovnávám výsledky s teoretickou částí své práce. Dále při rozhovoru zjišťuji, v jaké míře sebehodnotící činnosti zařazují a co je pro ně při hodnocení obtížné. Výpovědi jsem zpracovala kvalitativní metodou. Jako doplnění své diplomové práce v příloze přikládám seznam aktivit, které jsou vhodné pro rozvoj sebehodnocení u žáků. Některé aktivity používané na Křesťanské základní škole v Jihlavě jsou doplněny fotografií.

Viz též: podobná jména autorů
5 FORMANOVÁ, Veronika
5 Formanová, Veronika
2 Formanová, Vlasta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.