Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán módní značky
Dudová, Lucie ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
V teoretické části jsou zpracovány odlišné přístupy k sestavení podnikatelského plánu. Využita je jak česká tak i zahraniční literatura. Jsou popsány přístupy k tvorbě inovativních konceptů pro nové podnikání. V praktické části je v návaznosti na teorii vypracován koncept módní značky, tak aby se odlišoval od již existujících. Na něj navazuje podnikatelský plán zaměřený na založení nové módní značky, která se zabývá pronájmem vlastního oblečení navržené návrhářem. Cílem práce je zjistit životaschopnost projektu v českých podmínkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.