Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Vytvorenie frameworku na správu hier a hry pre nášľapnú mriežku
Dubec, Matej
Tato bakalářská práce má za cíl návrh a implementaci frameworku a hry pro konkrétní nášlapnou mřížku, která se nachází v zábavně-vědeckém centru VIDA! v Brně. Návrh a implementace jsou vytvořeny na základě konkrétních požadavků zmíněného centra VIDA !. Práce byla implementována pomocí standardních a zažitých postupů používaných při tvorbě programů pro platformu Windows.

Viz též: podobná jména autorů
4 Dubec, Marek
2 Dubec, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.