Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová aplikace pro kolaborativní tvorbu rozvrhů
Novák, David ; Polčák, Libor (oponent) ; Dolejška, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce řeší tvorbu webové aplikace pro tvorbu kolaborativních rozvrhů pro univerzity a jiné instituce. Aplikace má za cíl implementovat editor pro tvorbu rozvrhů, který díky využití protokolu WebSocket umožňuje spolupráci uživatelů v reálném čase a automaticky vyhodnocuje kolize mezi lekcemi. Před vytvořením samotné aplikace byla nastudována existující řešení z oblasti kolaborativních a rozvrhových editorů. Nejpodrobněji bylo studováno řešení firmy IS4U, v jejíž spolupráci je tato práce realizována. Pomocí ER diagramu a wireframů byl vytvořen návrh pro její vylepšení. V implementaci převažuje jazyk TypeScript. Na serverové straně je využito běhového prostředí Node.js a frameworku Express.js. Klient je implementován pomocí frameworku Vue.js. V práci je také provedeno uživatelské testování aplikace a zamyšlení se nad budoucím vylepšením aplikace.
Částečně paralelní hluboké zásobníkové převodníky a jejich aplikace
Putala, Marek ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s hlubokými zásobníkovými automaty a na základě získaných znalostí dále navrhnout, formálně definovat a implementovat částečně paralelní hluboký zásobníkový převodník. Jedná se o rozšíření hlubokých zásobníkových převodníků, které je na zásobníku schopné v jednom kroku přistupovat k non-terminálním symbolům současně. S vhodně zvolenou konfigurací ve formě pravidel mohou zpracovat vstupní řetězec s menším množstvím přechodů, a tím pádem mají oproti hlubokým zásobníkovým převodníkům vyšší rychlost.
Procedurální město
Dolejška, Daniel ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat konfigurovatelný nástroj (program), který bude schopen sestavit model města. Program používá knihovnu OpenGL pro vizualizaci a principů procedurálního generování k vytváření jednotlivých modelů (terén, budovy, silnice, ...). Proces generování má mnoho nastavitelných proměnných, které mají přímý dopad na vzhled, velikost i složitost jednotlivých modelů. Vytvořené modely je možné exportovat do souboru a dále upravovat v programech pro práci s 3D grafikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.