Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Legalita preemptivní sebeobrany
Davidová, Veronika ; Bílková, Veronika (vedoucí práce) ; Balaš, Vladimír (oponent)
Legalita preemptivní sebeobrany Diplomová práce se zabývá jednou z klíčových otázek současného mezinárodního práva, právem na preemptivní sebeobranu. Práce je rozdělena do šesti částí - úvodu, čtyř kapitol a závěru. První kapitola se zabývá prameny mezinárodního práva, které regulují právo na sebeobranu. Tato kapitola analyzuje vzájemné vztahy mezi jednotlivými prameny a způsob, jakým se vzájemně ovlivňují. Hlavní pozornost je věnována Chartě OSN, mezinárodnímu obyčeji, rozhodnutím Mezinárodního soudního dvora a mezinárodněprávní doktríně. Cílem této kapitoly je vymezit vztahy mezi výše uvedenými prameny a možnosti jejich působení na vývoj konceptu preemptivní sebeobrany. Druhá kapitola je zaměřena na samotný institut práva na individuální sebeobranu a dále se zabývá základními přístupy k pojetí tohoto práva, přístupem restriktivním a přístupem extenzivním. Kapitola třetí analyzuje zákaz hrozby silou a použití síly v mezinárodních vztazích. Čtvrtá kapitola se věnuje historickému vývoji konceptu preemptivní sebeobrany, zejména případu Caroline a vývoji preemptivní sebeobrany v meziválečném období. Předmětem této kapitoly je dále analýza rozhodnutí Mezinárodního soudního dvora a mezistátní praxe po roce 1945. Detailně jsou zkoumány následující případy: námořní blokáda Kuby, šestidenní válka, útok na...
Počátky přípravy hry na klavír
DAVIDOVÁ, Veronika
Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol, ve kterých rozebírá aspekty, které mají v počátcích přípravy hry na klavír důležitou roli. První kapitola se zabývá hudební ontogenezi člověka v jednotlivých vývojových obdobích od prenatálního období až po období adolescence. Druhá zmiňuje hlavní účastníky pedagogického procesu. Dítě, pedagoga a rodiče, který má nezastupitelnou úlohu v pedagogickém procesu. Třetí část práce stručně nastíní psychologii hudebních schopností, problematiku vloh a schopností, vrozených a získaných dispozic a nakonec i poruchy těchto schopností a příčiny jejich vzniku. Poslední kapitola se zmíní o rozvoji hudebnosti, hudebního vnímání a tvořivosti u dětí. Do práce je zařazena vlastní osobní zkušenost s klavírní přípravou dětí v mladším školním věku.

Viz též: podobná jména autorů
3 Davidová, Veronika
1 Davidová, Vladimíra
4 Davidová, Věra
3 Dávidová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.