Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy
Cermanová, Martina ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Nováková, Helena (oponent)
Předkládaná diplomová práce je věnována výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy. Na první tři kapitoly, které jsou zaměřeny na problematiku výuky dětí se specifickými poruchami učení, navazuje kapitola popisující specifika výuky cizích jazyků. Tato část práce poukazuje zejména na úskalí, se kterými se setkává pedagog během výuky cizího jazyka. Hlavním cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit odlišnosti výuky německého jazyka na druhém stupni základní školy u dětí se specifickými poruchami učení. Odlišný způsob vnímání, poznávání a přemýšlení těchto dětí je prezentován ve třech případových studiích. Samostatná kapitola je věnována prezentaci a analýze učebnic a jazykových pomůcek, které je možno využít ve výuce německého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Zároveň zde uvádím některé pomůcky, které jsem si sama pro žáky vytvořila a popisuji možnosti jejich použití.

Viz též: podobná jména autorů
2 CERMANOVÁ, Michaela
1 Cermanová, Melanie
2 Cermanová, Michaela
2 Cermanová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.