Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza podmínek podnikání cestovních kanceláří
CHALUPSKÁ, Lucie
Prvním cílem bylo zmapování trhu cestovních kanceláří v České republice. Poté byla vybrána konkrétní cestovní kancelář a zjištěno, jaké produkty poskytuje, za jakou cenu a komu. Dále bylo zjištěno, jakým způsobem své produkty nabízí a na co láká potenciální zákazníky. Na základě zjištěných trendů v oblasti cestovního ruchu byla navržena zlepšení vedoucí ke zkvalitnění produkce a zvýšení konkurenceschopnosti. Jedním z návrhů zdokonalení bylo umístění více informací o destinacích a fotografií na webové stránky, aby zákazník více věděl, co si vlastně kupuje. Fotografie by bylo dobré přidat i do tištěného katalogu. Aby cestovní kancelář získala širší klientelu, měla by se zaměřit na pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku a začít poskytovat slevy dětem do 15-ti let. A protože populace neustále stárne, obdobou by mohly být pobytové zájezdy pro důchodce s rekreačními aktivitami. Zákazníci se do cestovní kanceláře Prácheň vracejí a proto by bylo dobré jim poskytovat 10%ní slevu na příští zájezd.
Analýza nabídky cestovních kanceláří v České republice
CHALUPSKÁ, Lucie
Prvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, kdy byly dotazovány českobudějovické cestovní kanceláře a agentury na otázky týkající se zejména finanční krize. Na základě zjištěných dat bylo navrženo následující. Aby české cestovní kanceláře cenově konkurovaly německým, musely by zavést více charterových letů a upravit výhody first minute a last minute. Měly by také zvýhodnit své nabídky poskytováním různých slev, výhod nebo půjček, aby tak čelily důsledkům finanční krize. Nabídka zájezdů prodávaných na internetu by se měla zaměřit také více na mladší generace. A nakonec, protože se velké cestovní kanceláře stávají stále oblíbenějšími, dá se očekávat pokles celkového počtu cestovních kanceláří na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Chalupská, Lenka
4 Chalupská, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.