Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nástrojů elektronického marketingu
Bosák, Marek
Diplomová práce se věnuje problematice využití nástrojů elektronického marke-tingu. Literární přehled je zaměřen na popis prostředí internetového marketingu v ČR a charakterizuje v uceleném pojetí jeho jednotlivé nástroje. V navazující vlastní práci jsou vybrané nástroje aplikovány v rámci případové studie a následně vyhodnoceny pomoci vhodných ukazatelů. Na základě vlastní práce jsou vyvozena obecná doporučení pro aplikaci nástrojů a jejich správu. Hlavním přínosem práce je seřazení nástrojů internetového marketingu dle jejich efektivity a vytvoření obecného postupu pro jejich vyhodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
8 Bosák, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.