Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh gamifikace do služby Car4way
Bobková, Marie ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá navrhnutím gamifikace do společnosti, která poskytuje služby. V teoretické části je nejprve vymezen pojem gamifikace, její vývoj, hry a jejich význam. Následně je popsána typologie hráčů. Základní princip gamifikace je vysvětlen na herních prvcích a mechanismech, které motivují hráče k aktivitě. Počáteční kapitoly tvoří souhrn základních poznatků z literatury, převážně zahraniční. Dále jsou zde popsány příklady úspěšných aplikací, s využitím herních prvků, které následně v praktické části budou využity při navrhování vhodné gamifikace do společnosti Car4Way. Nejdříve ze všeho je popsána společnost Car4Way, zejména její procesy od registrace k vrácení automobilu. Porovnání jednotlivých gamifikačních prvků a vytvoření konceptu gamifikace služby best practices na Car4way

Viz též: podobná jména autorů
4 BOBKOVÁ, Martina
2 Bobková, Magdalena
4 Bobková, Martina
7 Bobková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.