Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetových stránek KamiNet ve výuce jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Balharová, Kamila ; Strnadová, Iva (oponent)
Cílem předkládané rigorózní práce je uvedení souboru metodických postupů využívajících webové výukové stránky KamiNet. Tyto stránky autorka vytvořila primárně pro žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy jako pomůcku pro výuku českého a anglického jazyka. Součástí práce je též popis těchto stránek a analýza jejich využívání. Celá práce je rozdělena do osmi kapitol. První kapitola je věnována vymezení pojmu specifických poruch učení - definicím a výskytu. V druhé kapitole autorka seznamuje na základě informací z odborné literatury s novodobou koncepcí výuky jazyků v současné Evropě podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a s jejím vlivem na koncepci výuky jazyků v České republice podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání včetně zřetele na žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ve třetí kapitole uvádí aktuální poznatky týkající se problematiky mediální výchovy a využití webových stránek ve výuce. Čtvrtá kapitola se věnuje vzniku a cíli webových výukových stránek KamiNet. V páté až sedmé kapitole autorka popisuje jednotlivé části KamiNetu (část češtiny, angličtiny i odkazů), který žákům i jejich pedagogům má pomáhat při výuce anglického a českého jazyka, a uvádí ukázky vyučovacích hodin, při kterých používá KamiNet. Osmá...
Využití internetových stránek KamiNet ve výuce jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Balharová, Kamila ; Strnadová, Iva (oponent)
Cílem předkládané rigorózní práce je uvedení souboru metodických postupů využívajících webové výukové stránky KamiNet. Tyto stránky autorka vytvořila primárně pro žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy jako pomůcku pro výuku českého a anglického jazyka. Součástí práce je též popis těchto stránek a analýza jejich využívání. Celá práce je rozdělena do osmi kapitol. První kapitola je věnována vymezení pojmu specifických poruch učení - definicím a výskytu. V druhé kapitole autorka seznamuje na základě informací z odborné literatury s novodobou koncepcí výuky jazyků v současné Evropě podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a s jejím vlivem na koncepci výuky jazyků v České republice podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání včetně zřetele na žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ve třetí kapitole uvádí aktuální poznatky týkající se problematiky mediální výchovy a využití webových stránek ve výuce. Čtvrtá kapitola se věnuje vzniku a cíli webových výukových stránek KamiNet. V páté až sedmé kapitole autorka popisuje jednotlivé části KamiNetu (část češtiny, angličtiny i odkazů), který žákům i jejich pedagogům má pomáhat při výuce anglického a českého jazyka, a uvádí ukázky vyučovacích hodin, při kterých používá KamiNet. Osmá...

Viz též: podobná jména autorů
2 Balharová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.