Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak kultura ovlivňuje obchod - případová studie čínské kultury
Bajerová, Karolína ; Maitah, Mansoor (vedoucí práce) ; Malec, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce rozebírá jednotlivé kulturní faktory, které ovlivňují obchodní styky. Cílem je analyzovat kulturní rozdíly a poukázat na důležitost kultury při obchodování. Teoretická část se zaměřuje na všeobecné pojetí kultury, popis rozdílných kultur, zvyků a elementů. V závěru literární rešerše je část věnována analýze pěti dimenzí kultur podle dánského sociálního psychologa Geerta Hofstedeho. V praktické části práce jsou na základě případové studie Číny přiblížena specifika čínské kultury, její vliv na sféru obchodu a jednání mezi obchodními partnery z Číny a evropských zemí. Shromážděním a studiem literatury na dané téma vyšel závěr, že čínská kultura hraje významnou roli při obchodování v Číně a ovlivňuje obchodní styk s čínskými partnery.

Viz též: podobná jména autorů
7 BAJEROVÁ, Kateřina
1 Bajerová, Kamila
7 Bajerová, Kateřina
5 Bajerová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.