Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie pro posílení konkurenceschopnosti vybraného podniku
BOUŠKOVÁ, Aneta
Práce je věnována problematice konkurenceschopnosti a tržní pozici podniku. Cílem diplomové práce je, pomocí praktického využití vybraných metod strategického řízení, zhodnotit současnou konkurenceschopnost podniku WASH ART a na základě výsledků navrhnout vhodnou strategii pro posílení její pozice na trhu. K hodnocení podniku a sběru dat potřebných k vyhodnocení vhodné strategie byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, VRIO analýza, analýza exponovanosti podniku a marketingový průzkum uskutečněný pomocí dotazníků. Všechny poznatky byly využity k návrhu určitého plánu, dle kterého by měla společnost postupovat, aby byl splněn cíl v podobě upevnění její pozice na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Boušková, Adéla
2 Boušková, Alena
1 Boušková, Alžběta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.